5 Aralık 2013 Perşembe

Honda Civic


Honda'nın en popüler modeli Civic'in Kuzey Amerika pazarında satılan modelleri güncellendi. Donanım ve mekanik anlamda yenilikler sunan araçlarda tasarım farklılıkları da yer alıyor.

Görünümü değişmeyen sedan modelin aksine tamponlar, ön panjur, far ve stopları yenilenen coupé oldukça farklı bir görünüme kavuşmuş. Farklı jantları da donanıma ekleyen Honda iç mekanda daha büyük bir dokunmatik ekrana sahip bilgi/eğlence sistemi sunmakta.


5 ileri vitesli manuel şanzımanın yanında artık sürekli değişken oranlı otomatik şanzımanı da donanımında sunmayan başlayan Civic'in kaputu altında bir yenilik bulunmasa da yeni şanzıman sayesinde yakıt tüketim değerleri aşağıya çekilmiş.

12 yorum:

  1. coupe'nin bile burun tasarımı yeterince sportif ve hırçın görünmüyor. ama bu tasarımın burada üretilen sedanda olmasını isterdim. yetmez ama..

    YanıtlaSil
  2. onur bey civic cvt ile mi gelecek artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avrupa için bir kesinlik yok henüz fakat tork konvertörünün beşiğinde CVT sunulması ihtimali güçlendiriyor.

      Sil
  3. Honda son yıllarda maalesef vites düşürmeye başladı...Sportif motor yok,uzun zamandır type r yok,yeni kasa civic onceki kadar ses getirmedi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turbo beslemeye sahip benzinli motorlarla birlikte canlanma başlayacak. Marka imajı için NSX'in dirilmesi de olumlu olacak.

      Sil
    2. Yeni Type-R'ın 2.0T, yeni Jazz'ın da 1.5T benzinli motorlarla geleceği çoktan açıklanmış durumda.

      Sil
    3. Hatta bir de 1 litre turbo var bunlara katılacak.

      Sil
  4. Merhaba, bloğunuzu severek takip ediyorum.Turbo beslemeli bir motor mu yoksa klasik atmosforik bir motor mu uzun vadede biz tüketiciler için ideal ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunun cevabı birçok değişkene bağlı. Atmosferik motorlar daha az oynar parçaya sahip olduğundan bir arıza çıkarma ihtimalleri biraz daha düşük olsa da performans verileri eşdeğer hacimli turbo beslemeli ünitenin yanına yaklaşamıyor. Aracı yüksek performanslı olarak kullanmak istemeyenler de düşük tüketim elde edebiliyor. Son olarak Japon üreticilerin de turbo beslemeye yönelmesi artık sektörün gideceği yönü belirlemiş oldu zaten.

      Sil
  5. Cok tesekkür ederim Onurcugum degerli görüsünden ötürü,kesinlikle bu yazdiklarini dikkate alacagim secimimi yaparken

    YanıtlaSil
  6. Bu kasa değişip 2011 elegance kasasına tekrar dönmesini umuyorum

    YanıtlaSil