21 Haziran 2010 Pazartesi
Aston Martin Edo DBS
Edo Competition tarafından modifiye edilmiş olan bu Aston Martin modeli aslında hayatına bir DB9 olarak başlamış. Zengin bir Rus tarafından ısmarlanan otomobil için istenen özellikse basit: DB9'un DBS'e dönüştürülmesi.
Müşterinin neden gidip bir DBS almadığını bilemesek de Edo Competition tarafından otomobile uygulanan değişikliklerin tamamı açıklandı. Gövdesi genişletilen otomobilin motor kaputu DBS modellerinde kullanılan ek hava delikli versiyonla değiştirilirken 20 inç çaplı jantlar, çift parçalı bir spoiler ile donatılmış ön tampon ve arka tamponun altında bulunan büyük difüzör de DBS'te kullanılanlarla aynı.
İç mekanında metal ve karbon fiber kaplamaların yanında deri ve Alcantara döşemeler dikkat çekmekte olan otomobilin modifiye edilen süspansiyon sistemi artık 30 mm daha alçakken yenilenen egzoz sistemine uzaktan kumandalı valfler yerleştirilmiş.
Fren sistemi de elden geçirilen aracın ön aksında görev yapan diskler 405 mm çaplıyken arka aksta 380 mm çaplı diskler kullanılmış. Bu disklerle eşleşen kaliperlerse önde 6, arkadaysa 4 pistonlu.
6 litre hacimli v12 motoru da modifiye edilen aracın elektronik kontrol ünitesi, hava filtreleri ve komple egzoz sistemi yenilenirken güç 550 beygire, maksimum süratse 320 km/s'e yükselmiş.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder