Çin'in etkileyici modelleri arasına yeni bir katılım var. Mayıs ayında tanıtılan Electra L konseptinin seri üretime geçmiş hali olan Electra L7, büyük boyutları ve dikkat çekici motoruyla öne çıkıyor. Otomobilin sunduğu lüks seviyesi de rakiplerinin gözünden kaçmayacak seviyede.
5.032 mm boya, 1.952 mm ene ve 1.500 mm yüksekliğe sahip olan otomobilin aks mesafesi 3.000 mm. Konsept halinin çizgilerini koruyan L7'de sivri bir burun yapısı ve köşelere çekilmiş LED farlar görülebiliyor. Jantlar küçülmüş olsa da yan camlar altındaki kromajlı çıtanın şekli korunmuş. Kapı kolları da hemzemin.
Tavana küçük bir LiDar sensörü yerleştiren Buick kapıların üzerinde yer alan çizgileri de yumuşatmış. Çok kısa tutulan bagaj kapağı ve şık tasarıma sahip 3 boyutlu LED stoplar arka bölümün dikkat çeken detayları arasında. Arka tampon tekerlek mesafesi çok kısa tutulan modelin bu bölümünde silecek de bulunmuyor.
İç mekanı sade tasarım çizgisini devam ettiren otomobilde bembeyaz renkte alınabilen 3 kollu direksiyon simidi, çift renkli döşemeler, dijital gösterge paneli, büyük dokunmatik ekran, ara konsolda fiziksel kumandalar ve bir çift kablosuz şarj istasyonu bulunuyor. Sabit cam tavan ve 27 hoparlörlü ses sistemi de donanıma alınmış.
Kaput altında yer alan 1.5 litre hacimli, turbo beslemeli motor 156 beygir güç, 230 Nm tork üretse de bu ünite 40.2 kWh kapasiteli bataryaları doldurmak için kullanılıyor. Elektrik motoruysa 343 beygir güç üretiyor ve ağırlığı 2.1 tonun biraz üzerinde olan otomobili 0'dan 100 km/s sürate 5.9 saniyede ulaştırıyor. Maksimum sürati 200 km/s'te sınırlanan L7'nin şarjsız elektrik menziliyse 300 km'yi aşıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder