Audi, Mart ayında tanıttığı station wagon gövdeli A6'nın ardından aracın sedan seçeneğini de sergiledi. Markanın ürettiği en aerodinamik sedan olan otomobilin tasarımında bir sürpriz bulunmuyor. Kaput altında sunulan motor seçenekleri de tanıdık.
Yuvarlatılmış hatları ön bölümde station wagon kardeşiyle aynı olan aracın jant çapları 21 inçe kadar çıkıyor. Dokunmatik kapı kolları ve cam altlarına sabitlenen yan aynalar aerodinamik yapıyı iyileştirirken arka tampon ve çift katlı LED stopların görünümleri bile A6 Avant'ı andırıyor. Hava sürtünme katsayısıysa 0.23'e inmiş.
İç mekanını da Avant gövde seçeneğiyle paylaşan aracın ekran zengini kokpiti ve direksiyon simidinde fiziksel düğme bulmak güç. Kapı içlerinde de birçok dokunmatik kumanda yer alan aracın donanımında 20 hoparlörlü Bang & Olufsen de yer alıyor. Bagaj hacmiyse 492 litre.
2 litre hacimli motorları 204 beygir güç üreten otomobilin benzinli seçeneği 340, Diesel seçeneğiyse 400 Nm tork üretiyor. 3 litre hacimli, benzinli V6 ise 367 beygir güç, 550 Nm tork sunuyor. Küçük benzinli motor önden çekişli olarak sunulurken diğer üniteler dört tekerlekten çekişle eşleştirilmiş. 24 beygir güç, 230 Nm tork üretebilen hafif hibrit sistem yardımıyla V6'nın 0-100 km/s hızlanması 4.7 saniye sürüyor.
Şarj edilebilir hibrit seçeneklerinde 252 beygir güç üretebilen 2 litre hacimli, benzinli motorunun yanında iki farklı elektrik motoru seçeneği sunan araçlardan ilki 299, ikincisiyse 367 beygir güç üretebiliyor. İkisi de dört tekerlekten çekişli olan araçlardan düşük güçlü seçenek 6, yüksek güçlüyse 5.3 saniyede 0'dan 100 km/s hıza ulaşıyor.
Maksimum sürati 250 km/s'te sınırlanan Audi A6 e-hybrid modellerinde kullanılan 20.7 kWh kapasiteli bataryaları sedan seçenekte 111, wagon gövdeyleyse 106 km elektrik menzili sunuyor. Sadece AC şarja olanak tanıyan sistem 11 kW şarj hızıyla 2.5 saatte tamamen dolabiliyor. Elektrik motoruyla ulaşılan maksimum süratse 140 km/s.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder