BMW M ailesi genişlemeye devam ediyor. 2022 yılında Touring gövdeli M3'ü tanıtan BMW, 2023 yılında da aracın M3 Sedan'ın daha güçlü seçeneği CS'i sergilemişti. 2025 yılına geldiğimizdeyse bu ikilinin güçleri birleştirildi. Ortaya çıkan station wagon insanları dört kapılılardan soğutacak cinsten.
Aracın görünümünde yapılan değişiklikler dört kapılı kardeşinden kopyalanmış. Gündüz farlarına eklenen sarı renk, daha agresif iç desene sahip ön panjur, kenarlarına deflektörler eklenen karbon fiber splitter ve çukurları geriye çekilen karbon fiber kaput ön bölümün değişenleri.
Geniş yan etekler, karbon fiber yan aynalar, hemzemin tavan rayları, önde 19, arkada 20 inç çaplı jantlar, karbon fiber difüzör, arka spoiler ucuna eklenen ince spoiler ve dörtlü egzoz çıkışlarıysa standart M3 Touring'den tanıdığımız detaylar. Bununla birlikte aracın 15 kg zayıflayarak 1.850 kg'lık sürücüsüz ağırlığa ulaştığını belirtelim.
İç mekanında da kardeşlerini kopayalan aracın bu bölümünde bol deri döşeme ve karbon fiber trim parçaları dikkat çekerken alt bölümü düzleştirilmiş direksiyon simidi Alcantara kaplı. Ön koltuklar arasında kol dayanağı yerine CS armalı bir yastık ve bir cep bulunduran otomobilin bagaj hacmi de 500 ile 1.510 litre arasında değişiyor.
Adaptif süspansiyon sistemi elden geçirilen otomobilde karbon seramik fren diskleri de opsiyonel donanımda. Kaput altındaysa dev bir kule gergisi olduğu gözlerden kaçmıyor. Titanyum susturucuya sahip egzoz sistemi ayarlanabilir supaplara da sahip. İstenildiğinde gücü sadece arkaya aktarabilen dört tekerlekten çekiş sistemi de donanımda.
Güç demişken, M3 CS Touring'in sedan seçenekle paylaşılan çift turbo beslemeye sahip, 3 litre hacimli, sıralı 6 silindirli motoru 550 beygir güç, 650 Nm tork üretiyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 3.5 saniyede ulaşabilen modelin maksimum sürati 300 km/s'te sınırlandırılmış.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder