Ford'un ticari araçlarından iyi haberler geliyor. 2021'in sonlarına doğru yenilenen Ranger'ın Raptor versiyonunu tanıtan üretici, Diesel motorun yanında kaputun altına büyük hacimli bir benzinli üniteye de yer vereceğini doğruladı.
Standart araçtan farklılıkları bol olan modelde daha geniş bir ön panjur, farklı tamponlar, tampon ve gövde altı korumaları, hava çıkışlı kaput, genişletilmiş çamurluklar, 17 inç çaplı jantlar, sabit yan basamaklar, çift çeki kancası, Raptor grafikleri ve arka tamponun köşelerine yerleştirilmiş egzoz çıkışları bulunuyor.
İç mekandaysa Raptor'a özel grafiklere sahip dijital gösterge tablosu ve bilgi-eğlence ekranı, yüksek yan destekli koltuklar, turuncu dikiş iplikleri ve trim parçalarıyla Raptor armalı koltuk ve direksiyon simidi donanımda yer alıyor.
Güçlendirilmiş temellere sahip olan Ranger Raptor'da kullanılan süspansiyon sistemi de önde 290, arkadaysa 250 mm strok sunar hale gelmiş. 7 sürüş moduna sahip olan araçta 4 egzoz modu bulunuyor. Ön ve arka diferansiyel kilitleri bulunan Ranger Raptor, Trail Control sayesinde 32 km/s altında kalan süratlerde arazide otonom olarak ilerleyebiliyor.
Önceki nesilde sunulan 214 beygir güç, 500 Nm tork üretebilen 2 litre hacimli, çift turbo beslemeli Diesel motoru kullanmaya devam edecek Ranger Raptor'ın asıl sürpriziyse yine çift turbo beslemeli, 3 litre hacimli, V6, benzinli motor. Avrupa'da 288 beygir güç, 491 Nm tork üretebilen ünite Avustralya pazarında 397 beygir güç, 583 Nm tork üretebiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder