Jaguar, bir modelini daha makyajladı. Dış görünüşünde büyük bir değişim olmasa da iç mekanında neredeyse her şey değişen otomobillerin kaputları altında da önemli yenilikler bulunuyor. XF, sedan ve station wagon gövde seçenekleriyle sunulmaya devam ediyor.
Önden bakıldığında yeni panjur petekleri ve tamponun genişleyen hava girişleri gibi yenilikler görülebilirken yan bölümde yeni jantlar ve ön çamurluk arkasında sunulan trim parçasının şekil değiştirmesi farklılık olarak sayılabilir. Arkadaysa tampon altına eklenen küçük difüzör ve gizlenen egzoz çıkışları fark ediliyor.
İç mekanı baştan yaratılan XF'te çerçevesiz aynadan, yepyeni kapı içi tasarımına, daha küçük göbekli direksiyon simidinden yeni koltuklara kadar birçok yenilik sunuluyor. Yanlarda bulunan havalandırma ızgaraları artık gizlenmeyen otomobilin dijital gösterge paneli de yeni grafiklere kavuşmuş. Çok daha büyük olan dokunmatik ekranın altında daha şık tasarımlı havalandırma kumandaları yer alırken vites kolu, küçük boyutlu olsa da geri dönmüş. Bu bölümde kullanılan kol dayanağı ve panjurlu göz de yeniden şekillendirilmiş.
Kaputu altında ilk etapta V6 motor sunmayacak olan XF'in bütün üniteleri 2 litre hacimli ve turbo beslemeli. Diesel motor 204 beygir güç, 430 Nm tork üretebilirken benzinliler 250 beygir güç, 365 Nm tork ve 300 beygir güç, 400 Nm tork üretebiliyor. İlk iki ünite arkadan itişli olarak alınabilirken üçü de dört tekerlekten çekişli olarak tercih edilebiliyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzımansa bütün araçlarda standart. Diesel motorda 48 Volt hafif hibrit sisteme de yer verilmiş.
iç tasarım coşmuş.
YanıtlaSil