15 Eylül 2014 Pazartesi

Ford S-Max


Ford'un Avrupa pazarında sunduğu MPV modellerinden olan S-Max'in ikinci nesil versiyonu tanıtıldı. Genel tasarımı geçen yıl sergilenen konsept araca benzeyen otomobilde yeni motor seçenekleri de görev yapacak.

Diğer Ford modellerinde de görülebilen ön panjur, ince yapılı LED farlar, eğik kaput, çift parçalı A sütunu, yeni jant seçenekleri, ön çamurluklar arkasında küçük solungaçlar, açılı inen bagaj kapağı, LED stoplar ve arka tampon altına gizlenmiş egzoz çıkışları otomobilin bazı detayları.


İç mekanda konseptten çok daha farklı görünen S-Max'in dijital gösterge paneli, üç kollu direksiyon simidi, orta konsol üzerinde bulunan dokunmatik ekranı ve genel olarak göze çarpan köşeli çizgiler dikkat çekiyor.

Daha önce Kuga'da kullanılan ayak hareketiyle bagaj açma fonksiyonuna sahip olan otomobilin iki ve üçüncü sıra koltukları elektrikli olarak katlanabilirken ön koltuklarda ısıtma, havalandırma ve masaj fonksiyonları sunulmakta. Direksiyon simidinin yükseklik ve derinlik ayarı da elektrikli olarak yapılabiliyor.

Kaputu altında 1.5 ve 2 litre hacimli benzinli motorların yanında 2 litre hacimli turbo Diesel ünitelere de yer verecek olan aracın sahip olacağı güç değerleri yakında açıklanacak.

3 yorum:

  1. Ford'un Türkiye'ye ısrarla otomatik vites araç getirmeme politikasını anlayamıyorum. Neden yani? Satamıyorlar mı? Fabrikadan alamıyorlar mı? Komisyon az kurtarmıyor mu? Yani bir araç düşünün 10 tane opsiyonlu motor paketi sunuyorsun, bir tanesi de mi otomatik olmaz kardeşim.

    Şimdi merak edip baktım otomatik vitesli dizel versiyonu 150.000 TLcik imiş.. malum 2.0 motor olunca. dizel. oho...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl neden Ford'un Avrupa modellerinde otomatik şanzımanı çok yaygın kullanmaması. Yavaş yavaş yaygınlaşıyor.

      Sil
  2. Sürüş keyfi = Ford her ne kadar BMW sloganı olsada...

    YanıtlaSil