30 Ağustos 2012 Perşembe

Nissan Almera


Japon üretici Nissan, Rusya pazarına özel olarak tasarladığı Almera'yı tanıttı. Ülke şartlarına uyum gösterebilmesi için farklı alanlarda güçlendirmelere sahip olan aracın fiyat konusunda da avantajlı olacağı belirtiliyor.

4.656 mm boy ve 2.700 mm aks mesafesine sahip olan otomobil küçük lastikleri ve büyük bagaj tasarımıyla pek orantılı durmasa da 500 litre yükleme hacmi sunuyor. Fotoğraflardan da görülebileceği gibi yolu uzun tutulan süspansiyon sistemi sayesinde taban yüksekliği 160 mm olan Almera'da korumalı krom kaplamalar, ekstra büyük cam suyu deposu, özel silecekler ve taban koruması bulunuyor.


Güçlü bir ısıtma sistemine de sahip olan aracın iç mekanında heyecan arayanları eski Renault ve Dacia modellerinden alınan kumanda elemanları karşılıyor.

1.6 litre hacimli benzinli motoru 102 beygir güç, 145 Nm tork üretebilen araç standart olarak 5 ileri vitesli manuel şanzımanla sunulurken 4 ileri vitesli otomatik şanzıman opsiyon listesinde.

6 yorum:

  1. elde kalan parçalar ziyan olmasın diye yeni otomobil yapmak.

    YanıtlaSil
  2. Tahminimce arac 21. Yuzyila ait herhangi bir yenilik veya parca kullanmamakta, rusyanin albea si ama biraz buyuk

    YanıtlaSil
  3. nissan renault'un direksiyonunu çok beğenmiş olacak ki tasarımda onu kullanmış.
    neden böyle araba yapma ihtiyacı hissetmişler anlamak gerçekten güç!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tam olarak Dacia direksiyonu. Renault Kangoo ve Symbol kuşağındaki modeller dışında kullanılmıyor.

      Sil
  4. Sadece direksiyon simidi değil havalandırma ızgaraları, orta konsol kontrol butonları ve havalandırma kontrolleri de Renault ve Dacia'dan.

    Rusya'nın daha düşük gelirli alıcılarını hedefliyor Nissan bu modelle.

    YanıtlaSil
  5. Nissan Almera aslında bir efsaneydi.

    25-27 milyara 1.5 90hp benzinli olanını alıp kullananlar kalitesinden çok memnundular.
    (2003 civarı) Ama dizel modeli yoktu.

    Çünkü tork eksikiği, düşük devirdeki zayıf çekişi tipik Japon otomobiliydi. O zamanlar Renault, Nissan üzerinde tam hakim değildi ve modellere müdahale etmiyordu. İç ortam kalitesini bozmadan Megane'ın 1.5 dci motoru kullanılsa piyasayı silmesi muhakkaktı.

    Çünkü arabada deri direksiyon, çok zengin aksesuar, sıvı dökülmesine dayanıklı kumaş, bağımsız süspansiyon ve herkesin övdüğü dengeli frenler vardı. Lastik ebatları da Megane ile aynıydı diye biliyorum. (Megane 2)

    YanıtlaSil