14 Temmuz 2011 Perşembe

Opel Combo


Opel yeni küçük ticari aracı Combo'yu tanıttı ve hayır, gözleriniz sizi yanıltmıyor; Araç Fiat Doblò'nun ikizi.

Dış görünüşünde sadece makyajlı ön tampon ve panjuru, Fiat tarafından üretilen kardeşinden farklı olan aracın iç mekanında da direksiyon simidi dışında farklı bir yan bulunmuyor. Değişik jant ve gövde rengi seçeneklerine sahip olan Combo'nun iç mekan döşemeleri de farklılaştırılabiliyor.

Mekaniğini de tamamen Fiat markalı kardeşinden alan Combo, PSA ile Fiat markasının üçüzleri Fiorino, Bipper ve Nemo gibi farklı motor değil, Doblò ile aynı motorları sunmakta. 1.25, 1.6 ve 2 litre hacimli turbo Diesel ünitelerin yanında 1.4 litre hacimli benzinli ve CNG ile çalışan motorları da bulunan aracın iki aks mesafesi seçeneği bulunuyor.

6 yorum:

  1. böyle bir şeye nasıl izin veriyorlar peki,birebir aynısını yapmış adamlar :/

    YanıtlaSil
  2. Opel'i geçtiğimiz yıl Fiat satın aldı da ondan :)

    YanıtlaSil
  3. GM, Opel'i kimseye satmadı. Çok alıcı olsa da son anda vaz geçildi satıştan. Fiat da zaten gidip Chrysler ile el sıkıştı sonradan.

    Araçların bu şekilde üretilmeleri maliyet kısma amaçlı anlaşmalardan kaynaklanıyor. Haberde de yazdığım gibi Peugeot Bipper, Citroen Nemo ve Fiat Fiorino üçüzlerinin yanında Renault Master ve Opel Movano'nun da aynı araç olduğunu ekleyebilirim.

    YanıtlaSil
  4. Kimse can alıcı soruyu sormamış. Doblo TR'de üretilmiyor muydu? Yeni Combo da TR'de (Tofaş fabrikalarında) mı üretilecek?

    Eğer öyleyse büyük iş olmuş olur.

    mert

    YanıtlaSil
  5. Ben de sordum bu soruyu kendime. Cevabini aradim tanitim sunumlarinda ama bulamadim. Fiat yetkililerine soracagim hafta basinda.

    YanıtlaSil
  6. ...Cevabını da aldım. Bursa'da üretilecekmiş araç.

    YanıtlaSil