10 Eylül 2009 Perşembe

HSV GTS


Holden'ın özel araçlar bölümü HSV (Holden Special Vehicles) Commodore bazlı olan E serisi modellerini makyajladı. Bu modeller arasında şu an için en güçlü seçenekse GTS.

Eskisinden çok daha vahşi görünüm sunan ön ve arka tamponlar, motor kaputu üzerinde bulunan yeni hava delikleri, 20 inç çaplı yeni tasarım jantlar ve yeni egzoz sistemi gibi donanımlar sunan GTS'te durağan halden en iyi kalkışı yapabilmek için kalkış kontrol sistemi de bulunuyor.

6.2 litre hacimli v8 motoru 442 beygir güç üretebilen otomobilin ön kısmında son yılların modası olan LED gündüz farları da bulunuyor.

2 yorum:

  1. 3 ayri modeline sahip oldugum holden ve gm tarafindan uretilen arac, amerikada Pontiac Gto adi altinda iki kapi modelleri satilmakda, iki kapili modelin orjinal ismi (monaro) 4 kapili modelleri fiyatina ozelliklerine gore adlandiriliyor, ama araclarin hepsinin kasasi ve motoru ayni, bazi extra ozellikler, bodykit ve donanim fiyatini ve model ismini degisdiriyor,bu modelin alinabilicek en ucuz modeli commodore ss en yuksek modelide hsv senator gto gts, temelde hepsi ayni arac. Hsv modelleri basli basina bir ayricalik, goz kamasdiriyor. 5.7 6.0 litre uretilen arac en sonunda ls3 6.2 litre olarak piyasaya cikdi. cok sevilen ve performansi cok yuksek cok cok hizli bir arac, agirligi 2 ton civari, guvenlik olarak cok yuksek dizayn edilmis, fren caliperleri eski modellerde 3 idi sonradan 6 pistonlu oldu, diskler cok genis ve delikli, araci guvenli kiliyor, durmasi kolay ve risksiz, aile arabasi olarak satin alinabilir ic hacmi cok buyuk, on koltuklar arkaya cekildimi soforun elleri ve ayaklari direksiyon ve pedallara yetisemiyicek kadar genis, arka koltuk ile on koltuk arasi cok genis bacak bacak ustune atip yada yayilarak oturma imkaniniz var. v8 motora 2 mufler bagli egzos cikisi 4borulu, motorun sesi cok guzel ve cok tok, lsd difrensiyali mevcut, traction control cok guvenli, aracin savrulmasi yada patinaj cekmesi imkansiz, yagmurda yada karda istediginiz kadar gaza basin arac kesinlikle patinaj cekmiyor savrulmuyor, turbo vites kutusu araca yuksek hizlarda asiri guc veriyor yada towing yaparken karavan yada bot cekerken aracda hic bir sekilde hizdan dusme olmuyor, hissetmiyorsunuz bile. motor blogu kisa oldugu icin (high talk engine) sinifinda yer aliyor ve motor hacmine agirligina ozelliklerine ragmen cok az benzin harciyor, alindimi vazgecilemeyen bagimlilik yapan bir arac, bu araca sahip oldukdan sonra baska arac kullanmak zevk vermiyor, gercek SS (True SS).

    YanıtlaSil
  2. Pontiac GTO'nun üretimi 2006 yılının sonunda durduruldu. Zaten artık Pontiac diye bir marka da bulunmuyor.

    Holden ve sportif araçlar bölümü HSV'nin, Amerikan teknolojisiyle Amerika'da üretilen araçlardan çok daha başarılı otomobiller ürettikleri bir gerçek fakat ana pazarda kabul görmemeleri GM'in tabutuna bir çivi daha çaktı.

    ClubSport modellerinin Pontiac G8 GXP olarak satılması bence çok iyi bir karardı fakat ne Pontiac'ın ne de GM'in ömrü aracın başarılı olduğunu görmeye yetti.

    YanıtlaSil