2 Mart 2012 Cuma

Seat Toledo


Seat Toledo geri dönüyor. Volkswagen Jetta temelli otomobil 2012 Cenevre otomobil fuarında bir konsept olarak sergilenecek olsa da seri üretim halinin yakında ve bu haline oldukça benzer bir şekilde tanıtılması bekleniyor.

IBE, IBX ve IBL konseptlerinden esinlendiği açık olan ön tasarımı oldukça köşeli bir görünüme sahip olan Toledo'nun yan görünümü, temellerini paylaştığı Jetta ile hemen hemen aynıyken arka kısımda oldukça sade bir yapı tercih edilmiş.


Aracın iç mekanında dışarıda olduğunadn daha şık bir çizgi yakalayan Seat çift renkli kokpit, kapı içi ve deri döşemeler, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, alüminyum pedal seti, renkli ekranlı navigasyon sistemi ve piyano siyahı konsol kaplamaları gibi aksesuarları araca yerleştirmiş.

Motor seçenekleri hakkında henüz bir bilgi verilmeyen Seat Toledo'nun Volkswagen ailesinin popüler ünitelerine sahip olacağını söylemek yanlış olmayacaktır.

6 yorum:

  1. ön tasarımı çok sıkıcı bir görüntüye sahip. kalitesiz çin malı araçlara benziyor.arka tasarımı da sıradan. iç mekanı nispeten daha iyi.

    YanıtlaSil
  2. dış görünümü neden 'kalitesiz' duruyor? umutluydum ben seat'dan halbuki. özellikle, Onur bey sizin de gösterdiğiniz gibi o konseptlerden sonra insanın beklentileri artıyor.

    YanıtlaSil
  3. bencede kalitesiz denemez seat yaparsa çok iyi diyemem ama yine güzel yapar fiat,peugeot,renault gibi markalardan emin olun daha iyi olacaktır.

    YanıtlaSil
  4. yeni skoda rapidle ayni plartformda üretilecekler türkiye iyi bir satış grafigi yakalarlar ama bana göre skoda rapid daha güzel..

    YanıtlaSil
  5. yahu ön kaputta ki ortadan geçen çizgiyi neden koyarlar anlamıyorum. çok itici gösteriyor arabayı renault'un berbat tasarım anlayışının parçasını alıp bu arabaya koymak da nedir.

    YanıtlaSil
  6. Ben fena bulmadım tasarımı ama Geely Emgrand EC7'ye benzeyen yüzünü biraz daha farklılaştırsalarmış iyi olurmuş.

    YanıtlaSil