BYD Sealion ailesi genişlemeye devam ediyor. Çin'de Tang L olarak satılan SUV modeli diğer pazarlarda Sealion ailesine katan BYD, üç koltuk sırasına sahip büyük aracının kaputu altına ilk etapta şarj edilebilir hibrit motorlar yerleştirmiş. İlerleyen zamanlarda modelin elektrikli seçeneği de sunulacak.
Çift katlı farların arasında yer alan şerit sayesinde Han'ı andıran ön bölüm, kalın tamponla heybetli görünüyor. Aerodinamik kapaklara sahip büyük jantlar, hemzemin tavan rayları ve kapı kollarıyla aerodinamik yapısı iyileştirilen otomobilin ön kapılarında ve arka tamponu kenarlarında da düz plakalar kullanılmış. Arka bölümde yer alan spoiler ortasında iki adet dik yerleşimli fren lambası sunan BYD, 3 boyutlu LED stopları yuvarlak hatlı.
İç mekanda biraz daha köşeli hatlara kavuşan modelde DS modellerini hatırlatan çizgiler kullanılmış. Dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekranda da daha ciddi görünen grafikler bulunuyor. Ara konsolsa sade bir tasarıma sahip. Üç koltuk sırası ve sabit cam tavan da standart donanımlar arasında yer alıyor. Bu arada özellikle kenarlarda bulunan havalandırma ızgaraları şık bir şekilde gizlenmiş.
İlk etapta iki adet şarj edilebilir hibrit güç ünitesiyle satılacak olan otomobilde kullanılan 1.5 litre hacimli, benzinli motor turbo beslemeyle 150 beygir güç, 220 Nm tork üretebiliyor. Ön aksta yer alan elektrik motoru 272 beygir güç, 315 Nm tork üretebilen model 19 kWh kapasiteli bataryalara sahip ve 0'dan 100 km/s sürate 8.6 saniyede ulaşabiliyor.
İkinci seçenekte de aynı motor ikilisi görev yapsa da arka aksa 192 beygir güç, 360 Nm tork üretebilen bir elektrik motoru daha ekleniyor ve otomobil dört tekerlekten çekişli hale geliyor. 35.6 kWh kapasiteli bataryalar 150 km menzil sunabilirken 0-100 km/s depar süresini 4.9 saniyeye indiriyor. Tamamen elektrikli versiyonun teknik özellikleri paylaşılmamış olsa da bataryanın 100.5 kWh kapasiteli olacağı biliniyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder