Elektriklenen modellere Ford'un küçük SUV modeli Puma da eklendi. Makul performans verileriyle tanıtılan otomobilin tasarımıysa benzinli Puma seçeneklerinden farklı değil. İç mekandaysa elektrikli araca özel yenilikler var. Modelin bagaj hacmi de büyümüş.
Ana hatları makyajlı Puma modelleriyle aynı olan otomobile önden bakıldığında kapatılan ve görünümü Mustang Mach-E'dekine benzetilen panjurla daha aerodinamik bir tasarıma kavuşan tampon öne çıkıyor. Modelin geriye kalan tasarım özellikleriyse değişmemiş. Çapları 19 inçe kadar çıkan jantlarda bile değişim yaşanmamış.
İç mekanda da değişim büyük değil. Makyajlı Puma'nın benzinli seçeneklerinden farklı olan tek yer vites konsolu. Burada vites ve el freni kolu bulunmayan bölümde büyük bardaklıklar, kablosuz şarj istasyonu çevresinde daha fazla depolama bölümü ve altta açılan geniş göz gibi farklılıklar yer alıyor. USB soketleri de aşağıya alınmış.
Önde tek elektrik motoruna sahip olan otomobil 168 beygir güç, 290 Nm tork üretebiliyor. 1.563 kg ağırlıkla 0'dan 100 km/s sürate 8 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati 160 km/s. 43 kWh kapasiteli bataryalar 100 kW DC şarjı destekliyor. Ortalama menzilse yaklaşık 350 km. Megabox ile birlikte bagaj hacmi 523 litreyken kaput altında sunulan bagaj hacmi 43 litre olarak açıklandı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder