25 Nisan 2018 Çarşamba

Hyundai i20


Hyundai'yi B segmentinde temsil eden i20 makyajlandı. Türkiye'de de üretilen otomobilde farklı görünümün yanında yeni teknolojiler de kullanılması rekabette şansını artırıyor.

Ana hatları değişmeyen otomobilin yenilenen ön tamponunda farklı bir ön panjur ve sis farları dikkat çekerken siyah renkli tavan seçeneği de opsiyonlar arasına eklenmiş. Çift renkli jantlar ve iç tasarımları değişen LED stopların haricinde arka tamponun da elden geçirildiği görülebiliyor.


İç mekanında da farklılıklar bulunan otomobilin yeni bilgi eğlence sistemi ekranı, orta konsolun tasarımını değiştirirken şeritte kalma asistanı, yorgunluk uyarısı, otomatik uzun farlar, acil durum frenleme sistemi, yorgunluk sensörü ve şeritten çıkma uyarısı gibi yardımcılar donanıma eklenmiş.

Kaput altında ilk etapta, Avrupa pazarında Diesel motor sunulmayacak olsa da 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman neredeyse bütün motor seçenekleriyle alınabilecek. Turbo beslemeye sahip, 1 litre hacimli ünitenin 100 ve 120 beygir gücünde seçenekleri sunulurken 1.2 litre hacimli motor 75 ve 85 beygir gücünde iki versiyona sahip.

1 yorum:

  1. Gecen yuzyildan kalma 4 ileri tork konvertorluden kurtuldular galiba. En iyi gelisme bu sanirim. Yeni neslinde agirlik da azalirsa super olur.

    YanıtlaSil