16 Aralık 2016 Cuma

Mercedes-Benz E Serisi Coupé


Mercedes'in merakla beklenen modeli E Serisi Coupé sonunda resmen tanıtıldı. Yeni motorun yanında E Serisi'nin büyüyen boyutlarını da segmente getiren otomobil dinamik bir görünüm sunuyor.

Dışarıdan bakıldığında C Serisi Coupé ile E Serisi Sedan modellerinin bir karışımı gibi göründüğü söylenebilecek olan otomobilde farklı donanım seviyelerinde sunulan farklı tampon, ön panjur ve jant seçenekleri görünümü değiştiriyor. B sütunu bulunmayan otomobilide eskiden olduğu gibi üç parça yan cam kullanılmış.


4.826 mm boya, 1.860 mm genişliğe ve 1.430 mm yüksekliğe sahip olan araç yerini aldığı modelden 123 mm daha uzun, 74 mm daha geniş ve 32 mm daha yüksek. Aks mesafesinin de 113 mm uzamayla 2.873 mm'ye ulaştığını belirten Mercedes çok daha geniş bir iç mekan sunuyor.

İç mekanda genel olarak dört kapılı kardeşinin etkileri görülen otomobilde farklı döşeme ve kaplama seçenekleri ve iki adet tekli arka koltuk sunulurken havalandırma çıkışlarının jet motoru egzozları gibi görünmesi de E Serisi Coupé'nin farklılıkları arasında.


Kaputu altında tanıdık motorlar kullanılan otomobilde görev yapan 2 litre hacimli Diesel ünite 194 beygir güç, 400 Nm tork üretebilirken aynı hacimli benzinli ünitenin 184 beygir güç, 300 Nm tork ve 245 beygir güç, 370 Nm tork üretebilen iki seçeneği sunulmuş.

3 litre hacimli v6 motor seçeneği 333 beygir güç, 480 Nm tork üretebilen E Serisi Coupé'nin bu versiyonu 4 tekerlekten çekiş sistemini standart olarak sunarken 9 ileri vitesli otomatik şanzıman bütün seçeneklerle birlikte standart olarak alınabiliyor.

11 yorum:

  1. Hiçbir heyecan vermeyen a,b,c,s serilerinden pek bir fakrı olmayan, şaşırtmayan aksine Mercedes fanlarını üzen model tasarımları gelmeye devam ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Bmw6 varken bunu almak gereksizlik. Mersonun bu aracı çıkartmasıda bi acayip geliyor bana. C serisinin sport tipi cla e serisinin sport tipi cls varken birde bu modellerin kupesini çıkartmak?!

    YanıtlaSil
  3. Vicente aboubakar ne kadar forvetse bu araçta o kadar coupe! Şaka bir tarafa standart sedan kasanın kokpitinde hiç oynama yapmadan spor versiyonunu çıkartmak çok yanlış bence.

    YanıtlaSil
  4. c serisi coupeden aşağı yukarı 15 cm daha büyük diye neden yaklaşık iki katı para vereyim ki ? Nasıl olsa tasarım aynı, saçma satış stratejisi olmuş

    YanıtlaSil
  5. Bu nasıl bir blog ki , araç hakkında yorumlarımız kontrole muhtaç? Yorum yapıyorum gözükmüyor!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu popüler bir blog. O nedenle muhtaç. Günde yaklaşık 200 mesaj yazılıyor. Büyük çoğunluğu reklam ve trollerden oluşuyor. Otomobil hakkında bilgi almak isteyen çocukların abuk küfürler okumasını normal karşılıyorsanız bilemem ama ben önce bir süzgeçten geçirmeyi tercih ediyorum.

      Sil
    2. Ben yaptığım tüm yorumları görebiliyorum. Sen göremiyorsan biraz da kendi yorumlarına bak istersen kardeş.

      -VEYSEL ŞANLIEJDER

      Sil
  6. Arka tasarımı laguna coupe'ye benzeten yalnız ben miyim? Öte yandan diğer markalar 4 serisi ve a5 gibi yeni modeller üretirken mercedes'in clk'yı piyasadan alıp c ve e serisi coupe'yi piyasaya sürmesini biraz kafa karıştırıcı buluyorum. E serisi ne 4 serisi ne de 6 serisine tam olarak rakip olabiliyor şu an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet andırıyor Laguna Coupe'yi. C Serisi Coupe de aynı şekilde olduğundan çok üzerinde durulmadı büyük ihtimalle. Bu arada boyut olarak iki segmentin arasında kalmasını Motor1'de yaptığımız programda konuşmuştuk. Fena bir strateji değil aslında.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Güzel soru. Mercedes nedense sedan ve station wagon modellerini daha çok seviyor E63'ün. Bu sefer olacağı söyleniyordu ama.

      Sil