15 Aralık 2015 Salı

Volkswagen Caravelle ve Caddy


Şu sıralar Diesel motorlarıyla başı biraz ağrıyan Volkswagen benzinli motorlarını yaygınlaştırmaya devam ediyor. Bu yönelim sonucunda tanıtılan son araçlar markanın ticari kanatından geldi.

Golf GTI'ın da kaputu altında görev yapan 2 litre hacimli motorla donatılan Caravelle'in giriş versiyonu 150 beygir güç, 280 Nm tork üretebilirken daha güçlü seçenekten 204 beygir güç, 350 Nm tork alınabiliyor. İlk araç 6 ileri vitesli manuel şanzımanla alınabilirken ikincisinde 7 ileri vitesli DSG ve dört tekerlekten çekiş sistemi bulunuyor.


Caddy'nin kaputu altına eklenen 1.2 litre hacimli TSI ünite 84 beygir güç, 160 Nm tork üretebilirken 1 litre hacimli motor 102 beygir güç, 175 Nm tork üretebiliyor. 1.4 litre hacimli motorsa 125 beygir gücünde. Bu makine 6 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli otomatik şanzımanlarla alınabiliyor.

2 yorum:

  1. hacim-güç oranları enteresan olmuş.
    1,0 - 102
    1,2 - 84
    1,4 - 125

    "maline" de "ünite" olacaktı sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güç dağılımları garip olmuş.

      Yok, üniteden daha yakınını düşünmüştüm :)

      Sil