14 Temmuz 2014 Pazartesi

Mercedes-Benz S65 AMG Coupé


Alman üretici Mercedes geçtiğimiz Mart ayında ilk AMG versiyonunu tanıttığı S Serisi Coupé'nin en güçlü versiyonu üzerindeki perdeyi de kaldırdı. Görünüm olarak büyük farklılıklar sunmayan otomobilin kaputunun altında prestijli bir v12 yer alıyor.

Dış görünümü S63 AMG Coupé ile neredeyse aynı olan otomobilde daha fazla krom kullanıldığı görülebiliyor. Ön panjur ve tamponun hava girişlerinde dikkat çeken parlak ızgaralar yan bölümde kendisini mat renkli geniş yan etek kaplamalarına bırakmış. 20 inç çaplı jantlarla donatılan otomobilin fren kaliperleri sarı renkli.


Arka bölümde de büyük bir fark görülmezken yan kısımlarında hava çıkışları bulunan tamponun altına difüzör yerleştirilmiş. Bu AMG modelin imzası niteliğinde olan dört çıkışlı egzoz sistemi de ön çamurlukların arkasına eklenen V12 Biturbo logosuyla birlikte araca renk katmış.


İç mekanı lüks dolu olan C65 AMG Coupé'de virajlarda gövdenin aşırı yatmasını önleyen adaptif süspansiyon sistemi, sürekli yolu inceleyerek süspansiyon sertliğini ayarlayabilen yardımcı, karbon seramik fren diskleri, adaptif hız sabitleme sistemi ve uzun far yardımcılı LED farlar donanımda yer almakta.

Kaput altında yer alan çift turbo beslemeye sahip 6 litre hacimli v12 motor 630 beygir güç, 1.000 Nm tork üretebiliyor. 7 ileri vitesli otomatik şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 4 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum sürati 250 veya 300 km/s'te sınırlandırılıyor.

10 yorum:

  1. araç 10 numara ya.ama mercedes şu ön farları bütün modellerde kullanmayı bıraksın artık...en düşükten en yükseğe bütün modellerde aynı farlar olur mu arkadaş.marka yüzünün de bi adabı var yani

    YanıtlaSil
  2. Bu tür araçlar için en büyük sorun Tüp takıldığında yeterli bagaj hacmi bırakmaması,neyseki yerli mucitlerimiz var,bu sorunu %50 oranında halletmiş.

    YanıtlaSil
  3. guzel ama $200k eder mi orasini bilmiyorum. sonucta o paraya bir ton secenek var. su on tasarimi da fixlediler. eskiden her classin bir ayirt edici on yuzu vardi. gitgide acayip bir tasarim dili edindiler. c,e,s falan cok benzer geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benzer mi? a'dan s'e kadar nerdeyse bütün serilerin ön tasarımı aynı desek daha doğru olur bence :)

      Sil
  4. iyi hoş da pejocanlar, şu araç 1000 kat kafirin önünde dursa, adam ezberden yasin okur, fotolara aldanmayın bu benzerliğin nedeni kötü bir tasarım olması değil alt sınıftaki arabaları sattırmak. merco s, sl ve yeni üyesi s kupe çağının ötesinde makinalar, bu araçtaki teknoloji ve ürüne kaliteli araçlarda 3-5 yıl, daha alt sınıftaki araçlara da 10 ila 25 yıl içinde ancak ulaşabilirsiniz. ayrıca şu araç tr de 200k olsa peynir ekmek gibi gider, yılda 1000-2000 araç satılır herhalde, 500k dan daha yukarda olacağı kesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse inkar etmiyor çağının ötesinde olduğunu.hatta eleştirinin nedeni de bu.bu kadar teknolojik bu kadar kaliteli aracın kendisinin nerdeyse 5te biri fiyata satılan araçlarla aynı ön görünüşe sahip olması hoş değil

      Sil
    2. Sedan modelin Türkiye fiyatının 1.1 milyon lira üzerinde olduğunu düşünürsek iyimser bir tahmin bile olmuş.

      Sil
    3. Yani bence de cls 63 amg bile 800 bin civarında

      Sil
  5. Aracın Türkiye fiyatı 1.681.000 TL.. :)

    YanıtlaSil
  6. O degil de bu arac bana direkt aygir kelimesini cagristiriyor

    YanıtlaSil