8 Şubat 2013 Cuma

Toyota Tundra


2013 Chicago otomobil fuarı Toyota'nın büyük pick up modeli Tundra'nın yeni modellerine ev sahipliği yapıyor. Görünüm olarak oldukça farklılaşan aracın teknik özelliklerindeyse farklılık yok.

Pick up üreten markalar arasında bir yarışa dönüşen büyük ön panjur tasarlama alışkanlığını sürdüren Toyota yeni Tundra'ya dev bir panjur vermiş. Üst kısmında hava girişi bulunan bu parça kaput ve farların tasarımını da değiştirmiş. Bolca kromaja sahip olan yeni Tundra'da yeni tasarlanan 18 ve 20 inç çaplı jantlar da dikkat çekiyor.


İki ve dört kapıya sahip toplam üç kabin seçeneği bulunan pick up iki veya dört tekerlekten çekiş sistemiyle alınabiliyor. İç mekanında da köşeli hatlar dikkat çeken aracın geniş orta konsolunda dokunmatik ekran, çift bölgeli klima kumandaları ve yuvarlak havalandırma ızgaraları görülebilirken donanımda LED gündüz farları, geri görüş kamerası, kör nokta uyarı sistemi, 12 hoparlörlü JBL marka ses sistemi, Bluetooth bağlantısı, 3.5 inç büyüklüğünde yol bilgisayarı ve ESP bulunuyor.

Direksiyon sistemi de yenilenen araçta kullanılan 4 litre hacimli v6 motor 270 beygir güç, 376 Nm tork üretebilirken 4.6 litre hacimli v8 üniteden 310 beygir güç, 443 Nm tork alınıyor. En güçlü motor seçeneği 381 beygir güç, 401 Nm tork üretebilen 5.7 litre hacimli bir v8 olan Tundra'da seçilen motora göre 5 veya 6 ileri vitesli otomatik şanzımanlar sunulmakta.

4 yorum:

  1. direk panjur satsalarmış

    YanıtlaSil
  2. Bu aracın alıcısı var mı merak ediyorum,ABD'de bu tür pick-up'ları redneckler kullanıyor,onlarda Ford F Serisine yöneliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yıl A.B.D. pick up pazarında 6. olmuş Tundra. Ford F Serisi 246.000, Tundra 36.000 adet satmış yaklaşık. Yalnız Amerikan markalarının pick up seçenekleri daha geniş. Onu da hatırlamakta yarar var. Sadece F-150 değil, F-250, F-350 gibi modellerin de satışları dahil buna.

      Sil
  3. enerji savurganlığı

    YanıtlaSil