17 Mayıs 2012 Perşembe

Dacia Dokker

Dacia'nın model atağı sürüyor. Mart ayında 7 kişilik oturma kapasitesi sunan MPV modelini tanıtan marka şimdi de yeni ticari aracı Dokker'ı sergiledi.

İlk etapta Kuzey Afrika ülkelerinde satılacağı belirtilen otomobilin görünümü B sütununa kadar Lodgy ile aynı. Bu bölümün arkasında kalan alanda özgünleşen tasarımıyla dikkat çeken aracın her iki yanında da kayar kapı bulunabiliyor.

İki versiyonu tanıtılan Dokker'ın gövde rengi tamponlara sahip binek versiyonu 5 kişilik oturma kapasitesi sunarken tamponları siyah bırakılan ticari versiyonunda iki koltuk bulunuyor.

Henüz teknik verileri açıklanmayan araçlarda Renault'nun 1.5 litre hacimli popüler turbo Diesel motorunun kullanılması kuvvetle muhtemel.

7 yorum:

  1. renault kango ve mercedes citan dan daha guzel olmus dacia nin yeni yuzu guzel olmaya basladi bu arac turkiyede baya satar

    YanıtlaSil
  2. Aracı ilk gördüğümde benim de aklımdan aynı şey geçti. Gayet hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. otomatiği olmaz değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duster'ın otomatik şanzımanlısı 2014 yılında gelecek fakat Dokker'da sunulacağını zannetmiyorum.

      Sil
  4. ben aldım bu kadar atik bukadar tatlı bir araç olamaz










    YanıtlaSil
  5. yaklaşık 8 aydır kullanıyorum hafif ticariler sınıfında olduğu kamyonet geçtiği düşünülürse gayet konforlu,ivmelenmesi çok iyi,yakıt tüketimi verilen değerleri çok az üzerinde gibi.

    YanıtlaSil