16 Şubat 2012 Perşembe

Chrysler Ypsilon Black & Red Edition


Lancia'nın Chrysler logolu otomobillerinden Ypsilon'a yeni bir donanım seçeneği eklendi. Black & Red isimli yeni model görünümüyle dikkat çekse de performanslı bir araç olduğu söylenemez.


Dış mekanında siyah ve kırmızıya boyanan gövde, 16 inç çaplı jantlar, xenon farlar ve sis farları gibi donanımlara sahip olan otomobilin iç mekanında da kırmızı ve siyah renkli döşeme ve kaplamalar haricinde bir yenilik bulunmuyor.

Üç motor seçeneğine sahip olan aracın 1.2 litre hacimli ünitesi 69 beygir güç, 102 Nm tork üretebilirken turbo beslemeli 0.9 litre hacimli motor 85 beygir güç, 145 Nm tork üretiyor. Tek turbo Diesel seçenek olan 1.25 litre hacimli motorsa 95 beygir güç, 200 Nm tork üretiyor.

Şimdilik İngiltere pazarına özel bir model olarak kalacak olan Ypsilon Black & Red Edition'ın başlangıç fiyatıysa 12.750 Sterlin.

3 yorum:

  1. hay lanet gelsin ingiltere pazarına yaa.. kardeşim şunu çıkarsanıza avrupa pazarına da.. belçika'da almanya'da italya'da fransa'da hollanda'da yaşayanların canı yok mu. gidip ingiltere'den alıp mı getirtelim nedir bu.

    off çok beğendim aracı.. delta almaktan vazgeçirir insanı..

    YanıtlaSil
  2. Belki bu olmaz ama başka özel versiyonları sunulacaktır Avrupa pazarına. Ben bir Dark Edition bekliyorum şahsen.

    YanıtlaSil
  3. 1.25 turbo diesel ile donatılmış, güzel bir özel seri ile gelirse, aracım belli demektir. benim emektar yaris'i satıp ya mito, ya ypsilon almayı düşünüyorum. olası bir özel seri, makul bir motor gayet güzelce aklımı çelebilir.

    YanıtlaSil