5 Aralık 2011 Pazartesi
Opel Insignia CDTI BiTurbo
Opel'in şık otomobili Insignia'nın güçlü turbo Diesel motor eksiğini gidermek için sonunda bir adım atan firma, 2 litre hacimli CDTI motoruna iki adet turbo besleme uygulayarak sorunu aşmaya çalışmış.
Standart olarak önden çekişli ve manuel şanzımanla satılacak olan otomobilde otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi de alınabiliyor. Manuel şanzımanlı modellerinin tamamında start/stop'u standart olarak sunan Insignia CDTI BiTurbo'nun sedan modellerinde ortalama yakıt tüketimi 4.9 litre/100 km seviyesine kadar düşüyor.
195 beygir güç, 400 Nm tork üretebilen 2 litre hacimli motoruyla 0'dan 100 km/s sürate 8.7 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati de 230 km/s.
Yeni motorla birlikte dört tekerlekten çekişli modellerde, daha önce sadece OPC versiyonunda sunulan SuperSport şasiyi de kullanmaya başlayan Opel opsiyonel olarak sunduğu donanımlara radarlı adaptif hız sabitleyiciyi de katmış.
Aracın Almanya pazarındaki başlangıç fiyatıysa 33.405 Euro.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder