21 Mart 2011 Pazartesi
BMW 1 Serisi M Coupé Safety Car
MotoGP'nin resmi güvenlik aracı belli oldu. 2010 yılının son aylarında resmi olarak tanıtılan BMW 1 Serisi M Coupé, bir önceki yıl kullanılan X6 M'in yerini aldı.
Motoru standart aracınkinden farksız olan otomobilin turbo beslemeye sahip 3 litre hacimli ünitesi 350 beygir güç, (Overboost ile) 500 Nm tork üretebiliyor.
Süspansiyon sistemi pistlere uygun şekilde modifiye edilen aracın karakteri, yükseklik ve sertliği ayrı ayrı ayarlanabilen sistem sayesinde sürücü tarafından belirlenebiliyor. Karbon fiberden üretilen motor kaputunda ek hava çıkışları bulunan aracın titanyumdan üretilen egzoz sistemi de standart araçta kullanılandan daha hafif.
Aerodinamik yapısında da değişimler yaşanan araçta gerekli ışıklandırmaların haricinde bagaj kapağı üzerinde bulunan küçük spoiler ile bu parçanın hemen üzerine eklenen ve açısı ayarlanabilen büyük spoiler dikkatlerden kaçmıyor.
Fren sistemi de modifiye edilen aracın iç mekanına geçildiğinde arka koltukların iptal edildiği ve bunların yerini bir takla kafesinin aldığı görülebiliyor. Ön tarafta yarış koltukları dikkat çekerken 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri, Alcantara kaplı direksiyon simidi ve yangın söndürücü diğer donanımlar arasında bulunuyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
tam güç gösterisi yapılacak yerde şu minik arabayı niye kullanırlar anlam veremedim !
YanıtlaSil3 serisi değil mi bu araç? gözlerimde mi bi sorun var yoksa:))
YanıtlaSilsorry sorry, yeni bi modelmiş, cahilliğime verin:)))
YanıtlaSilBir önceki araç olan X6 M çok büyük gelmiş olabilir :)
YanıtlaSilsvarte dauen, o minik araba dediğin 340 beygir olup 450 Nm tork üretmekte. m3 den daha performanslı bir araç. eşlik edeceği araçlar da motosiklet olunca gayet yerinde bir seçim olmuş.
YanıtlaSil@21 Mart 2011 17:01
YanıtlaSilyapmayın dostlarım isterse 1000 beygir olsun hiç gösterişli değil ki bu.