13 Eylül 2010 Pazartesi

Abarth Punto Evo esseesse


Hatırlayacağınız gibi İtalyan üreticiler Fiat ve Abarth, Şubat ayınn sonlarına doğru Punto Evo'nun sportif Abarth versiyonunu tanıtmıştı. Bu tanıtım sırasında aracın esseesse (SS) adlı versiyonunun da hazırlandığını duyuran üreticiler bu aracı da 2010 Paris otomobil fuarında sergileyecek.

Campovolo grisi isimli özel rengiyle sergilenecek olan aracın bu renginin hikayesi oldukça ilginç. Genç bir adamken Carlo Abarth'ın otomobilleri için boya almaya gittiği havaalanının ismi olan Campovolo, Torino'da  bulunuyor ve hala işler durumda. Bu havaalanındaki uçakların boyandığı renk olan Campovolo grisi, Abarth grafikleri ve 18 inç çaplı beyaz jantlarla göz kamaştırıcı bir şekilde duruyor.

İç mekanında Sabelt imzalı Abarth Corse yarış koltukları bulunan otomobilde Blue & Me navigasyon sistemi bulunuyor. Fren ve süspansiyon sistemleri de Punto Evo Abarth'a göre güçlendirilmiş olan otomobilin turbo beslemeye sahip 1.4 litre hacimli motoru 180 beygir güç, 270 Nm tork üretebiliyor. Maksimum sürati 216 km/s olan otomobilin 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 7.5 saniye sürüyor.

4 yorum:

  1. bu iki araç Türkiye'de satışa sunulacak mı?

    YanıtlaSil
  2. İnanın Fiat'a her uğradığımda Abarth diye yakarıyorum ama getirmeyi düşünmediklerini söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  3. bi daha ki uğrayışınızda çok zeki oluduklarını söyleyin.cevabınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. Ben artık ümidi kestim bu konuda. 120 ve 135 beygir güç üretebilen Punto Evo modellerini getirmeleri için zorluyorum şimdi.

    Gerçi Abarth'ı getirmek isteyip planlarını bana açıklamıyor da olabilirler. O durumda güzel bir sürpriz bizi bekliyor demektir.

    YanıtlaSil