12 Ekim 2025 Pazar

Mahindra Bolero ve Bolero Neo


Sayısız SUV modeli üretiliyormuş gibi görünen Mahindra'nın bu araçlarından ikisi makyajlandı. 2000 yılından beri güncellenerek üretilen Bolero ve 2015 yılından bu yana bizlerle olan Bolero Neo'yu operasyona dahil eden Hindistan merkezli üretici araçların ana hatlarını değiştirmemiş.

Köşeli çizgilerini koruyan Bolero yeni bir panjur ve ön tamponla yoluna devam ederken 15 inç çaplı jantlar yenilenmiş. Mercedes G Serisi benzeri çamurluklar, dik ön cam, açıkta bulunan kapı menteşeleri ve yan basamaklar da korunan detaylar arasında. Modelin boyuysa 3.995 mm.

İç mekanı 80'li yıllardan kalmış gibi duran otomobilin direksiyon simidine düğmeler eklenirken dijital gösterge paneli eski saatler hatırlatıyor. Dokunmatik ekranın yanına eklenen USB girişleri ve açık renkli plastikler diğer dikkat çekici detaylar arasında. Üç koltuk sırasıysa standart

Bolero Neo'da da aynı yenilikleri sunan Mahindra bu otomobilde de yeni in panjur tasarımı sunarken 16 inç çaplı jantlar ve yeni gövde renkleri de seçenekler arasına eklenmiş. Siyah tavanla alınabilen modelin profilinde yer alan camların tamamı açılabiliyor. Basamaklar da iç mekana erişimi kolaylaştırıyor.

İç mekanı biraz daha modern duran Bolero Neo'nun bu bölümünde çift renkli plastikler ve analog gösterge paneli kullanılmış. Çok daha büyük bir dokunmatik ekran sunan aracın cam açma düğmeleri vites konsolunun arkasında. Trim parçalarıysa kromajlılar ve piyano siyahı olanlar şeklinde ikiye ayrılıyor.

Her iki modelin de kaputu altında kullanılan 1.5 litre hacimli Diesel motor Bolero'da atmosferik emişli. 75 beygir güç, 210 Nm tork üretebilen ünite Bolero Neo'da turbo beslemeye kavuşuyor ve 100 beygir güç, 260 Nm tork üretebiliyor. 5 ileri vitesli manuel şanzıman gücü arka aksa aktarıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder