7 Ocak 2014 Salı

Mercedes-Benz GLA 45 AMG


Mercedes, iki ay önce ilk fotoğraflarını paylaştığı GLA 45 AMG'nin seri üretim modeli üzerindeki perdeyi kaldırdı. İç mekanı da ortaya çıkan otomobil ilk olarak Detroit otomobil fuarında sergilenecek.

AMG logolu ön panjur, sportif görünümlü ön ve arka tamponlar, splitter, 19 inç çaplı jantlar, farklı yan etekler, difüzör ve yeni egzoz çıkışlarıyla donatılan araçta 20 inç çaplı jantlar opsiyonel olarak alınabiliyor.


A 45 AMG'de olduğu gibi yüksek yan desteklere sahip sportif ön koltuklara sahip olan araçta AMG logolu küçük vites topuzu, karbon fiber kaplamalar, üst ve alt kısımları düzleştirilmiş direksiyon simidi, Alcantara döşemeler ve kontrast renkli dikiş iplikleri opsiyonel olarak sunuluyor.

Kaputunun altında görev yapan turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motoru A 45 AMG ve CLA 45 AMG modelleriyle paylaşan ara. 360 beygir güç, 450 Nm tork üretebiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve çift kavramalı, 7 ileri vitesli yarı otomatik şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 4.8 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum süratiyse 250 km/s'te sınırlı.

5 yorum:

  1. Hani GLA45 Türkiye'de alınabilir bir araç olmayacak tabii ki ama, GLA180 gibi en azından hayali kurulabilecek modeller birkaç yıl içinde ciddi ciddi düşünülebilir olacak gibi görünüyor.

    A serisine göre daha yüksek tavan, daha iyi bir oturma açısı ve daha yüksek süspansiyon ile Türkiye yolları için mükemmel bir araç olacaktır bu. Bir de Renault'nun 130 beygirlik yeni dizel motoru kullanılacak olursa yeme de yanında yat denilecek bir araç olur.

    YanıtlaSil
  2. çok yanlış araç, crossoverlar yasaklanmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa iyi heralde cok mu uzum yiyorsun bu aralar?

      Sil
    2. bi fırsat olsa da crossover araçların neden hızla bitmesi gerektiğini uzun uzadıya anlatabilsem karşılıklı üzüm yerken

      Sil
    3. Şaka bir yana, neden yasaklanmalı?

      Yolları bizimki gibi yamalı bohçadan hallice olan ülkeler için ciddi şekilde alçak olan sportif hatch'lerin yerine daha yüksek ve (tahminen) daha konforlu süspansiyona sahip, SUV'lar kadar büyük ve hantal olmayan ve fazla yakmayacak bu araçlar neden mantıksız olsun ki?

      Şahsen bu kadar pahalı bir araba alabilecek olsam premium sedanlar yerine bu tarz bir crossover'ı seçerdim.

      Sil