15 Temmuz 2013 Pazartesi
Škoda Rapid Spaceback
Škoda Rapid ailesi büyüyor. Bu sefer modele bir station wagon versiyonu eklememeyi seçen Çek üretici tercihini şıklık yönünde kullanmış.
C sütununa kadar standart versiyonlardan farksız bir görünüm sunan otomobilin bagaj bölmesi kısa bir yapıya sahip. Dik inen bagaj kapağının üst kısmına bir spoiler ekleyen Škoda opsiyonel donanıma da büyük bir panoramik cam tavan eklemiş.
Kokpitinde değişiklik yapılmayan Spaceback'in bagaj hacmi 415 ile 1.380 litre arasında değişiyor. Arka koltuk oturma mesafeleri konusunda da sınıfının en iyisi olduğu belirtilen aracın boyu, standart Rapid'e oranla 180 mm kısalırken 2.602 mm'lik aks mesafesi aynı kalmış.
Çift katlı bagaj zeminini opsiyon listesine ekleyen Škoda motor seçeneklerinde de değişiklik yapmamış. İlk etapta sunulan benzinli ve Diesel üniteler 75 ile 122 beygir arasında güç üretebiliyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Clio 4 ST ve Ibiza Tourerile rakip olur sanırım. başarılı olur mu sizce ?
YanıtlaSilTürkiye pazarında kardeşinin gerisinde kalır daha küçük bagaj hacmi nedeniyle. Satış rakamlarıysa Clio ve Ibiza arasında olacak büyük ihtimalle.
Sil18 cm kısalmış sanki ST değil de hatchback gibi
YanıtlaSilHatch sanki?
YanıtlaSilEvet, uzatılmış bir hatchback. Audi A3 Sportback gibi.
YanıtlaSilşu araca audi s3 motorunu takıcan al sana mini rs6.
YanıtlaSil2008 corsa d'mi değiştirme arzusundayım. şimdiye kadar 60k civarında astra ya rakip bulamadım.
YanıtlaSilastra 1.4T otomatik enjoy active: 59,5k
rapid spaceback 1.4T otomatik elegance: 60,5 k
aradaki sınıf farkı vs ye girmiyorum.
sizce de çok şanssız bir fiyatlandırma olmamış mı? araç öneriniz var mı?
Astra'nın tam otomatik şanzıman ve güç avantajını da hesaba katarsak şanssız olmuş, evet. Opel'in fiyatlandırması başarılı. Benim listemde de üst sıralarda.
SilAracin bagaji 380 litre mi 415 mi? Sitesinde 380 diyor yabanci sitesinde 415. Bayide sordum yurtdisinda ince stepne koyuyolar ondandir dedi, bana biraz mantiksiz geldi
YanıtlaSilAslında mantıksız değil. Bu farkın iki muhtemel nedeni var. İlki satış temsilcisinin dediği gibi Avrupa'da daha ince yapılı stepne veya lastik tamir kiti sunulması nedeniyle hacim kazanılması, ikincisiyse ölçüm standartdının farklılaştırılması sonucunda kazanılan hacim. Bir standartta bagajın salt hacmine bakılırken diğerinde 1 litre hacimli kaç küp sığdırıldığına bakılıyor. İkincisinde haliyle boşluklar kalıyor düz olmayan yüzeylerde. Bu da kayıplara sebep oluyor.
Sil415l olanlarda yedek lastik yerine tamir kiti var, fark buradan kaynaklanıyor.
Sil