9 Aralık 2012 Pazar

Porsche 911 GT3 Cup


Porsche 911 ailesi genişlemeye devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda Carrera 4 ve Cabriolet modelleri tanıtılan 991 kasa kodlu otomobilin ilk pist yarışçısı olan GT3 Cup üzerindeki perde kaldırıldı.

Geniş hava girişlerine sahip ön tampon, splitter ve deflektörlerle başlayan değişim 18 inç çaplı ve merkezi bijonlu jantlarla devam ederken ön çamurluklarda genişlemeye gidilmiş. Bagaj kapağına alınan benzin depo kapağı bu kısmın ortasına alınırken yanlarına havalandırma delikleri açılmış.


İç mekan havalandırmasını iyileştirmek için arka yan camlarda havalandırma yarıkları açılırken motor kaputu üzerine dev bir spoiler eklenmiş. Merkezi yerleşime sahip çift egzoz çıkışıyla da dikkat çeken otomobilin arka tamponu da hava çıkışlarına sahip.

Bir önceki nesil GT3 Cup'a oranla ön lastikleri 2, arka lastikleriyse 1 cm kalınlaştırılan aracın yan eteklerinde de genişleme dikkat çekiyor. Süspansiyon ve fren sistemi yenilenen otomobilin ön aksında 6, arka aksındaysa 4 pistonlu kaliperler ve 380 mm çaplı diskler görev yapıyor.


İç mekanı bir yarış aracından beklendiği gibi çıplak olan otomobilde yarış koltuğu, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemeri, yangın söndürücü, takla kafesi, alt kısmı düzleştirilmiş, kumanda düğmeleriyle donatılmış Alcantara kaplı direksiyon simidi, sürücüye doğru açılı duran orta konsol, dijital gösterge paneli ve bol bol karbon fiber yüzey bulunurken izolasyon malzemelerinin tamamı sökülmüş.

3.8 litre hacimli motoru bir önceki nesilde kullanılan üniteden 10 beygir daha fazla güç üreterek 460 beygir seviyesine ulaşabilen otomobilde 6 ileri vitesli sıralı şanzıman görev yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme