Model ailesinde çok sık yenileme yapmayan markalardan Ferrari'nin aileye giriş modeli Roma yenilendi. Performans anlamında büyük bir gelişme sunmuyor olsa da iç mekanında büyük yenilikler sunan otomobilin gövdesiyse ana hatlarını korumuş.
Bu ana hatlar korunmuş olsa da sertleştirilen çizgiler ortaya bambaşka bir otomobil çıkarmış. Sivri burun yapısında artık ön panjur bulunmazken farlar daha da ince. Tampon altında splitter korunurken farlar birbirine ince bir siyah şeritle bağlanmış. 20 inç çaplı jantlarsa hem aerodinamik olarak şekillendirilmiş hem de boşaltmalar sayesinde hafifletilmiş.
Kapılardaki karakter çizgileri daha öne çıkan Amalfi'nin arka bölümünde yükseklik ayarlı spoilerin daha uca çekildiği görülüyor. Dört parçalı ve çizgi şekilli LED stoplar korunurken bu ünitelerin üstü kapatılmış. Daha agresif bir difüzör, dörtlü egzoz çıkışı ve daha dik tasarıma sahip tampon üstü paneller arkanın daha sade görünmesini sağlamış.
İç mekanı 2+2 oturma düzenini koruyan otomobilin direksiyon simidinde fiziksel düğme kullanımına geri dönülmüş. Sürücünün havalandırma ızgaraları yatay hale getirilirken dokunmatik ekran artık yatay. Dijital gösterge paneli ve ön yolcu ekranı korunurken vites konsolu alçaltılmış. Bu bölümde yine anahtara özel bir boşaltma bulunuyor.
Kaputu altında çift turbo beslemeli, 3.9 litre hacimli V8'i koruyan otomobil 640 beygir güç, 740 Nm tork üretebiliyor. 8 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman gücü arka aksa iletmeye devam ediyor. 0'dan 100 km/s sürate 3.3 saniyede ulaşabilen otomobil 200 km/s sürate 9 saniyede ulaşabiliyor. Maksimum süratse 318 km/s olarak açıklandı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder