Köşeli hatlarıyla dikkat çeken otomobilin ana hatları konseptinkinden çok farklı değil. 4.275 mm boya ve 2.700 mm aks mesafesine sahip olan SUV, Vitara'dan daha büyük bir model. Sportif tasarımlı ön tampon, çamurluk ve kapı altı korumaları gibi yerlerde siyah renkli büyük korumalar sunan modelin arka tamponu da tamamen siyah.
Aerodinamik jant tasarımı, bagaj kapağı üzerinde yer alan spoiler, C sütunu yanına alınan arka kapı kolları, kontrast renkte yan aynalar ve tavanla şişirilen arka çamurluklar gibi detayları öne çıkan modelin LED stopları da bagaj kapağı üzerinde birbiriyle birleşiyor. C sütununun tasarımı da kalın tutulmuş.
İç tasarımda, özellikle havalandırma ızgaralarının görünümü konusunda konseptten esinlenen araçta çift renkli döşemeler, iki kollu direksiyon simidi, dijital gösterge paneli, biraz daha yüksekte duran dokunmatik ekran ve bol bol fiziksel düğme dikkat çekiyor. Bardaklıkların vites konsolunun epey ilerisine yerleştirilmesi de ilginç.
Önden çekişli seçenekler 144 ve 174 beygir güç üretebilirken bu araçların bataryaları 49 ve 61 kWh kapasiteli. Her iki motor da 190 Nm tork üretiyor. Büyük bataryayla birlikte alınabilen ikinci elektrik motoru 65 beygir güç üretebiliyor ve bu sayede 184 beygir güç, 300 Nm tork üretebilen eVitara dört tekerlekten çekişli hale geliyor. Bu araç 1.9 ton ağırlığındayken en hafif örnek yaklaşık 200 kg daha hafif.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder