Land Rover Defender ailesi genişlemeye devam ediyor. Modelin güncellemesi ardından şimdi de yeni motoruyla en yüksek performanslı seçenek tanıtıldı. Üstelik donanımlar doğru seçildiğinde aracın arazi kabiliyeti de daha dikkat çekici bir seviyeye ulaşıyor.
Ön tamponunda, kardeşlerinde kullanılandan daha büyük bir hava girişi sunan otomobilde tampon ortasına da altın renkli bir çeki noktası eklenmiş. 28 mm yükselen aracın çamurlukları 68 mm genişlemiş. 20 inç çaplı jantlarla 33 inç çaplı araziye uygun lastikler sunan model 22 inç çaplı jantlarla da alınabiliyor.
Arka tamponda yer alan çeki noktaları da altın renkli olan araç bu kısımda kendisine özel dört çıkışlı egzoz sistemi sunuyor. Farklı direksiyon oranı ve 6 kaliperli ön fren sistemine sahip olan modelin havalı süspansiyon sistemi de 1 metre su geçiş derinliğine olanak sağlıyor. Ayrıca kaput üzerinde karbon fiber süslemeler tercih edilebiliyor.
İç mekanda iki yeni döşeme seçeneği sunan Land Rover ön koltukları da yeniden tasarlama zahmetine girmiş. Ses sistemi de güncellenirken kabinin bazı noktalarında, C sütununda olduğu gibi OCTA armaları yer alıyor. Yeni ön koltular sabit kafalıklara sahip olsalar da yan destekleri dikkat çekici değil.
Kaputu altında hafif hibrit teknolojisine sahip, çift turbo beslemeli, 4.4 litre hacimli V8 motor sunan aracın bu ünitesini BMW modellerinden tanıyoruz. 635 beygir güç ve overboost ile 800 Nm tork üretebilen aracın 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 4 saniye sürerken maksimum sürat 250 km/s'te sınırlandırılmış. 8 ileri vitesli, tam otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi standart donanımlar arasında.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder