İtalyan üretici Fiat'ın bu yıl Cenevre'de sergileyeceği yenilikler arasında bir de
Doblò versiyonu bulunuyor. Teknik olarak bir farklılık sunmayan otomobilin görümündeyse ufak tefek farklılıklar var.
Ön tampon altına eklenen mat metal renkli koruma, 16 inç çaplı jantlar, yan koruma çıtasına eklenen Trekking logosu ve yenilenen arka tampon altına yerleştirilen korumanın haricinde otomobilin yüksekliği de 10 mm artırılmış.
bir mühendis olarak yerden yüksekliğin bir santim artmasının etkileri nelerdir açıklar mısınız
YanıtlaSilAltının daha zor vurmasının yanında ağırlık merkezi yükseleceğinden az da olsa dengesizleşecektir. Bu nedenle süspansiyon sistemi sertleştirilmiştir tahminimce.
Sil1 cm değil, 10 mm...
YanıtlaSilahahahaha
Sil10 mm. değil 0,01 metre!
YanıtlaSil1 cm değil 10 mm yazan arkadaş umarım ciddi değildir:)
YanıtlaSilya arkadaşlar ciddi bi soru sordum onur beye ne gerek vardı şimdi.
YanıtlaSilOlur o kadar :)
Silbu tür araçların türkiyede hala ticari kabul edilmesi ve tüm resmi işlermlerin bu yönde yapılması bence çok yanlış. Devlet firmaların kayıtlara bu araçları ticari olarak işletmesini engeleemeli bence. Aynı aracın gerçek ticari versiyonuna müsade etmeli. Bu arac yukarıdaki görünümüyle bildiğin mpv. Zaten avrupada bu donanımları peugeot citroen fiat gibi firmalar mpv adı altında satıyor. Ah şu saçma vergilendirme sistemi...
YanıtlaSilNeremiz düzgün ki bu da düzgün olsun? Ülkede satılan bineklerin yarıdan fazlası filo olmuş. Tamamen saçmaladılar.
Sil