28 Ekim 2011 Cuma
Audi RS5
İşte 2011 Frankfurt otomobil fuarında, makyajlı A5 ve S5 ile birlikte tanıtılıp da ancak makyajlı A4 ve S4'in ortaya çıkmasıyla aklıma gelen otomobil. Makyajlı Audi RS5.
Audi'nin tipik orta yaş makyajına sahip olan RS5'te daha köşeli görünüm sunup LED kısımları yeniden şekillendirilen farlar, koyulaşan stoplar, altıgen ön panjur, yeni tasarım motor kaputu ve yine yeniden şekillendirilen ön tampon dikkat çekiyor.
İç mekanında gövde rengi konsol kaplamaları, yine gövde rengi ön koltuk arkası kapaklar, daha büyük ekran sunan eğlence ve bilgilendirme sistemi, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi ve metal pedal seti dikkat çekiyor.
Kaputunun altında bir yenilik bulunmayan aracın 4.2 litre hacimli v8 motoru 450 beygir güç, 430 Nm tork sunmaya devam ediyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve 7 ileri vitesli otomatik şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 4.6 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati 250 km/s olsa da opsiyon olarak sunulan paketle bu sınır 280 km/s'e çekilebiliyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
bu arabanın ön sol sis farı yok mu? internetteki diğer resimlerinde de göremedim?
YanıtlaSilSis farları normal farlara entegre edilmiş. Tamponun sağ altındaki balon mesafe takip radarının alıcı/vericisi.
YanıtlaSilbilmiodum, öğrenmiş oldum saolun :)
YanıtlaSilRica ederim.
YanıtlaSilManueli olacak mı acaba?
YanıtlaSilOlmayacak gibi görünüyor. Hatta Audi'nin S4 ve S5'te de manuel şanzımanı iptal etmesi gündemde bu aralar.
YanıtlaSilBüyük hacimli araçların içine ettiler iyice... 3.0 lt. üzerinde manuel şanzımanlı araç kalmadı artık... Debriyajı yok ettiler! :(
YanıtlaSilAslında tersine ikiye katladılar :) Pedal yok oldu ama S Tronic gibi çift kavramalı yarı otomatik şanzımanlarda sistem hala hayatta.
YanıtlaSilÖzellikle büyük motorlarda manuel şanzıman sunmak artık parasal olarak mantıklı olmamaya başladı. Markalar ellerindeki eski şanzımanları kullanıp Ar-Ge parasını daha çok yarı otomatiklere harcamaya başladı.