25 Ocak 2019 Cuma

Volkswagen Golf GTI TCR


2018 yılının Mayıs ayında konsept haliyle tanıtılan Golf GTI TCR gerçeğe dönüştü. Güncel GTI ailesinin en güçlü seçeneği olan otomobil önden çekişli olma özelliğini kaybetmemiş.

Konsept halinden farksız olan seri üretim araçta sportif ön tamponun altına eklenmiş splitter, siyaha boyanmış 18 veya 19 inç çaplı jantlar, kırmızı renkli kaliperler, delikli fren diskleri, farklı yan etekler ve opsiyonel gövde grafikleri, siyah yan aynalar, ve difüzör standart olarak sunuluyor.


İç mekanda saat 12 yönü işaretli direksiyon simidi, dijital gösterge paneli, özel desenli koltuklar, kırmızı dikiş iplikleri ve metal pedal seti yer alırken 5 mm alçaltılmış adaptif sispansiyon sistemi de donanıma eklenmiş.

Kaput altında görev yapan 2 litre hacimli, turbo beslemeli motor 290 beygir güç, 380 Nm tork üretebiliyor ve standart olarak sunulan 7 ileri vitesli DSG ile 0'dan 100 km/s sürate 5.6 saniyede ulaşabiliyor. Maksimum sürat 250 km/s'te sınırlansa da limitör iptaliyle 260 km/s'e ulaşmak da mümkün.

2 yorum:

  1. Bu model Golf R'dan daha mı hızlı? Konum olarak en üstte mi R'dan bir alt seviyede mi konumlandırılmış?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün GTI seçenekleri R'ın altında konumlandırılıyor. GTI önden çekişli ki bu nedenle de hafif olsa da hızlanma konusunda R'ın gerisinde kalıyor.

      Sil