25 Nisan 2016 Pazartesi

Volkswagen T-Prime Concept GTE


Pekin otomobil fuarı bu yıl uzun aks mesafeli sedanların yanında SUV konseptleriyle de dikkat çekecek gibi görünüyor. İkinci kategoride bulunan otomobiller arasında Alman üretici Volkswagen'in seri üretime yakın haldeki büyük aracı da yer alıyor.

Son dönemde ortaya çıkan diğer Volkswagen konseptleri gibi köşeli hatlara sahip olan otomobilde LED farlar ve parantez biçimli aydınlatmalar, geniş panjur, 22 inç çaplı jantlar, hafifçe şişirilmiş çamurluklar, spoiler, ince yapılı LED stoplar ve kromajlı süslemelere sahip arka tampon alt bölümü gibi detaylar görülebiliyor.


İç mekanı sade bir tasarım sunan konseptin küçük göbekli direksiyon simidi, dijital gösterge panelini gizlerken orta konsolun büyük bölümü dokunmatik bir ekran tarafından kaplanmış. İnce yapılı ahşap kaplama ve akıllıca gizlenmiş havalandırma çıkışları, çift renkli deri döşemenin yarattığı üst düzey görünüme katkıda bulunmuş.

Kaputu altında, 250 beygir güç, 370 Nm tork üretebilen, turbo beslemeye sahip, 2 litre hacimli benzinli motor ve 135 beygir gücünde bir elektrik motoru bulunan aracın karma performans değerleriyse 375 beygir güç ve 700 Nm tork.


5.06 metre boya, 2 metre genişliğe ve 1.71 metre yüksekliğe sahip olan araç dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla donatılmış. 0'dan 96 km/s sürate 6 saniyede ulaşabilen konspetin maksimum sürati 225 km/s olarak açıklanıyor. Aracın sadece elektrik enerjisi kullanarak ulaşabildiği menzilse 50 km.

3 yorum:

  1. ön tasarımı Duster'ı anımsattı.

    YanıtlaSil
  2. Ben zamaninda bu vw markasina sempatiyle bakardim ta ki emisyon sahtekarligi yapana kadar. Ulkemizde pek ciddiye alinmiyor olsa da bu mesele benim cok canimi sikiyor. Insanlari aptal yerine koymanin bedeli bu kadar ucuz olmamali. Bu mesele hakkinda bu blogda da daha fazla tepki beklerdim. Ben mi fazla ciddiye aliyorum bu hususu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emisyon ve genel olarak tüketim değerlerinin gerçekçi olmaktan uzak olduğu zaten biliniyordu. Benim merak ettiğim neden kabağın Volkswagen'in başında batladığı. Son araştırmalarda Diesel motorların %97'sinin kabul edilebilir değerler üzerinde emisyon değeri sunduğunu göstermiş. İşin komiği de uyumlulardan bir tanesi Skoda olmuş.

      Sil