14 Nisan 2015 Salı

Volvo XC90 Excellence


Her geçen gün daha da büyüyormuş gibi görünen büyük SUV pazarına şu sıralar yeni bir trend hakim. İki adet tekli arka koltukla konfor seviyesini daha da üst seviyeye ulaştıran modeller parası olana benzeri bulunması zor bir lüks sunuyor.

Dışarıdan bakıldığında seçilmesi zor olan Excellence versiyonu 8 kollu jantlar, B ve C sütunlarına eklenen kromajlı kalın çubuklar ve kapıların altına yerleştirilen Excellence armalı krom çıtalarla standart XC90 modellerinden ayrılabiliyor.


Pirelli'nin ekstra sessiz lastikleriyle donatılan aracın gövdesinde de ek ses yalıtım malzemeleri kullanılmış. Bagajın ön bölümüne de bu amaçla bir separatör yerleştirilen XC90 Excellence arka kısımda iki adet tekli koltuk sunuyor.


Ön koltuklar gibi ayarlanabilen arka koltuklarda uyluk ve ayak destekleri, ısıtma, havalandırma ve masaj fonksiyonları bulunuyor. Kafalıkları da ek yan destek sunan bu bölümde buzdolabı, tepsiler, dokunmatik ekranlar, özel tasarım şampanya flütleri, ısıtma ve soğutmalı bardaklıklar, 19 hoparlörlü Bowers & Wilkins ses sistemi ve ek depolama bölümleri bulunuyor.

16 yorum:

  1. Bizim bindiklerimiz ? Araba ??? Onur Ağabey ?? Ne demek Şakir ???

    YanıtlaSil
  2. Bunun fiyatı da rica edilmez

    YanıtlaSil
  3. range rover'a meydan okumuşlar ama bazı patronlar tarzını yeterince sert bulmadıklarından rr'ye devam diyecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Range Rover'ın uzun aks mesafesi gibi bir avantajı var üstelik. Gerçi fiyat olarak da çok daha yüksek olacak ama amaç lüksse bu pek önemli olmayacak büyük ihtimalle.

      Sil
  4. Onur bey bu ciddiyetsiz yorumlara ne diyorsunuz :) yetme di mi

    Ayrıca 305.000 D5 motorlu ülkemiz fiyatı, bu donanımla 400.000+'dan başlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar olur o kadar. Aynı motorla biraz daha düşük olabilir ama T8 ile zaten böyle fiyatı. 450.000'i zorlar.

      Sil
  5. arka koltuklar arasına dağ koymuşlar.nasıl geçecek insanlar bi sağa bi sola?para vermeye değmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makam aracı versiyonu bu , yani patronlar için konforlu yolculuk yapsınlar diye ; içine aileler cümbür cemaat dolaşsın bir Sağ bir sola şaft Tüneli üzerinden geçsin diye değil !

      Sil
    2. ünlem olmasaydı iyidi ama aynen katılıyorum

      Sil
    3. ünlem hakikaten can sıkıcı ve insanı geriyor okurken ama söylediği doğru

      Sil
  6. Yani bilmiyorum marka imajından mıdır, tasarımından mıdır yoksa ebatlardan mıdır ama, bu araba resmen bana tank gibi geliyor, sanki böyle yoğun trafikte kar küreme araçları gibi aça aça ilerleyecek gibi felan. Ne diyeyim, bu donanımda gelirse satacağını, hatta çok satacağını düşünüyorum, yolları açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaklaşık 450.000 gaymeyi veren her abi ve ablalar bunu satın alabilyormuş diyorlar o Yüzden ÇOK SATAR ki Türkiye'nin %43 asgari ücretle çalışırken

      Sil
    2. İyi de 200-300 milyarlık mercedes lere artık herkes binebiliyor bence millet az daha tutumlu olsa buna da binebilir.

      Sil
    3. " Herkes " derken %43 de dahil mi ? ( bu arada asgari Ücret hala yoksulluk sınırını aşamadığına göre ) Hımm ... o zaman ne diyoruz MAKARNAYA DEVAM ( ha bu arada ben %43 içinde Değilim iyi ki de )

      Sil
    4. Benim gibi test yaparlarsa binerler belki de ülkede mühendis bile 10 yılda kazanabiliyor o parayı. Kendi üzerine şirketi olup aracı masraftan düşen cingözler binebiliyor sadece bu tip araçlara. Bir de havadan para kazanan ve üretici firmaların direkstör seviyesindeki elemanları.

      Sil