22 Temmuz 2013 Pazartesi
Mercedes-Benz E Serisi
Mercedes'in geçtiğimiz yıl makyajladığı E Serisi'ne yeni şanzıman ve motor seçenekleri ekleniyor. Aracın yakıt ekonomisine olumlu etkisi bulunan yeniliklerin arasında alternatif yakıtla çalışan bir ünite de dikkat çekiyor.
Seride sunulan ilk yenilik daha sonra başka araçlarda da göreceğimiz 9 ileri vitesli otomatik şanzıman olmuş. E350 BlueTEC modelinde sunulmaya başlanan şanzıman 6.6 saniyelik 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresini değiştirmese de şehir içinde kaydedilen 6.4 litre/100 km'lik ortalama yakıt tüketimi 7 ileri vitesli modelinkinden yarım litre daha başarılı. Bu sayede aracın ortalama yakıt tüketim değeri de 5.3 litre/100 km'ye gerilemiş.
E220 BlueEFFICIENCY'de kullanılan 6 ileri vitesli manuel şanzımanın yerine artık 7G-TRONIC sunan Mercedes bu aracın ortalama tüketimini de 4.4 litre/100 km'ye indirirken otomobilin Euro 6 egzoz emisyon normlarına uyması da sağlanmış.
Markanın sunduğu bir başka yenilik de E200 NGD modeli oldu. Doğalgazla çalışan otomobilde daha önce B200 NGD'de kullanılan 2 litre hacimli, turbo beslemeli motor kullanılıyor. 156 beygir güç, 270 Nm tork üretebilen ünite aracı 0'dan 100 km/s sürate 10.4 saniyede ulaştırabiliyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
BMW'nin muhteşem 8 ileri oranlı ZF şanzımanından sonra MB'nin bir güncelleme yapması iyi olmuş, CLA gibi ufaklıklarda da görürüz umarım.
YanıtlaSilArastirmadim ama 9 ileri ZF olabilir o
YanıtlaSilMercedes kendi şanzımanını kendisi üretmeyi seven firmalardan.
Sil9 ileri zf önden çekişli araçlara yönrlik tasarlandı diye biliyorum..
YanıtlaSilİlk etapta önden ve dört tekerlekten çekiş için düşünüldü ZF'in şanzımanı. O nedenle ilk olarak Jeep Cherokee ve Range Rover Evoque'ta kullanılacak.
Silşu devasa logonun siyah kısımlarını böyle kapalı yapacaklarına ızgara görünümlü ve biraz daha derinde (diğer havalandırma ile aynı konumda) yapsalar çok daha şık olacak.
YanıtlaSilörn: http://www.caricos.com/cars/m/mercedes-benz/2012_mercedes-benz_c63_amg_coupe_black_series/1024x768/4.html