22 Ağustos 2009 Cumartesi

Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni


Lamborghini, arkadan itişli ilk Gallardo modelini tanıttı. Markanın ünlü test sürücüsünün ismini taşıyan modelden 250 adet üretilecek.

Ön ve arka tampon tasarımı standart modellerinkinden farklı olan aracın arka difüzörü de yeniden tasarlanmış. Modele özgü donanımlar arasında aracı boydan boya geçen şerit ve koyu gri renkli jantlar var.

5.2 litre hacimli v10 motoru 550 beygir güç, 540 Nm tork üretebilen otomobil 1380 kg ağırlığıyla 0'dan 100 km/s sürate 3.9 saniyede ulaşabilmekte. Aracın maksimum süratiyse 320 km/s olarak açıklandı.

5 yorum:

  1. bildiğin gibi zero bir tane veriyor. misal kazanan kişi aracı kaça ve nereye satabilir? istanbul bayisi doğuş direk bir alımının olmayacağını söylüyor.

    YanıtlaSil
  2. Sınırlı üretim olduğundan bu aracı kazananın telefonu kısa süre içinde çalınır diye düşünüyorum. Gizli koleksiyoncularımız arasında ismini bu aracın listesine yazdıramamış olanlar kesin vardır. Onlar da ya kendileri ya da galeriler vasıtasıyla kısa sürede iletişime geçerler diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. mutlaka satılacağını düşünüyorsun yani. zaten en kötü galerilere gider diye düşünmüştüm ben de. blog ödülün hayırlı olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  4. bu araba bana çıksın, inadına bir yerlerden bulur buluşturur vergisini verir binerim. Sırf her istediğini elde etmeye alışmış o zengin züppenin hayatta belki de istediği bir şeye, ilk kez sahip olamadığında yüzünün alacağı şekli görmek için. İşte öyle hınç doluyum bu zenginlere karşı .

    YanıtlaSil
  5. Ben de parayı bulup bir iki saat binme taraftarıyım. Ondan sonra satarım. Zaten her durumda cepte ekstradan yüzbinlerce Euro kalması garanti.

    Teşekkürler ödül kutlaması için.

    YanıtlaSil