Peugeot’nun 30X notasyonlu modelleri başa döndü. En son 308 isimli modeli tanıtılan araçlara 301 isimli bir sedan ekleniyor. Üstelik aracın satışa sunulacağı ilk yer Türkiye olacak.
4.440 mm boyu ve 506 litrelik bagaj hacmiyle Türkiye pazarında başarılı satış rakamlarına ulaşabilecek gibi duran otomobilin ön kısmında 508’den alınmış gibi duran panjur ve bir önceki nesil Ford Focus’un makyajlı hali gibi duran farlar dikkat çekerken arkada 208 modeline göndermeler yapan stoplar gözden kaçmıyor.
4.440 mm boyu ve 506 litrelik bagaj hacmiyle Türkiye pazarında başarılı satış rakamlarına ulaşabilecek gibi duran otomobilin ön kısmında 508’den alınmış gibi duran panjur ve bir önceki nesil Ford Focus’un makyajlı hali gibi duran farlar dikkat çekerken arkada 208 modeline göndermeler yapan stoplar gözden kaçmıyor.
İç mekanı pek renkli olmasa da yukarıya doğru genişleyen orta konsol, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi ve metalik konsol kaplamaları ilginç görünüm sergilemekte. Bu araçla birlikte bir süredir otomobillerde görmediğimiz vites kolu çevresine yerleştirilen cam açma düğmeleri de geri dönüyor.
İlk etapta 3 motor seçeneğine sahip olması planlanan 301’de görev yapacak olan en küçük hacimli ünite 1.2 litre hacimli ve 71 beygir güç üretebiliyor. 1.6 litre hacimli motorlardan benzinli olanı 115, Diesel olanıysa 92 beygir güç üretiyor. Diesel ünite sadece manuel şanzımanla alınabilirken benzinli versiyonlarda, hacme göre yarım ve tam otomatik şanzıman seçenekleri de sunulacak.
Üretimi İspanya’da yapılacak olan 301, 2012 Paris otomobil fuarında sergilendikten sonra 1 Kasım’da ilk olarak Türkiye’de satışa sunulacak.
C değil de B sınıfı gibi duruyo
YanıtlaSilBagaj farkıyla C olmuş gibi.
YanıtlaSilaccent blue gibi devşirme c sınıfı olmuş gibi :)
YanıtlaSilön panjur haricinde bakarsak biraz volvo s40 andırıyo önden
YanıtlaSilsatar satmasina da pek kaliteli bir model olmayacakmis gibi bir his var icimde.
YanıtlaSilÇok orijinal görünümlü olmadığı bir gerçek. Kalite bakımından da Renault Fluence'ı rakip almış gibi görünüyor.
YanıtlaSilBu aracin arkadan gorunumu olmamis. 206 sedan gibi.
YanıtlaSilSonradan sedan yapılan otomobillerin ortak sorunu bu malesef. Özellikle büyük bagaj hacmi olsun diye üretilmiş küçük modellerde bu durum daha da belli oluyor.
YanıtlaSil208 station wagon tarzi bir sey daha hos olurdu gibi bir izlenim birakti bende. seat ibiza orneginden yola cikarak guzel olabilirdi. ama turkiye marketini hedef alan bir arac sw olmaz olamaz. satmaz cunku. bizim insanimiza sedan olsun illaki 5 kapili olsun falan. hatchback araclara bile isinamadilar ki direk 'bayan arabasi bu' diye basiyorlar etiketi.
YanıtlaSilfiyat aralığı ile ilgili bir bilginiz var mı acaba?
YanıtlaSilHenüz kesin bir bilgi yok ama donanım ve motor seçeneklerine göre 35.000 - 55.000 gibi bir aralıkta dolanabilir gibi görünüyor.
YanıtlaSilDis tasarimi hic kaliteli gorunmuyo adeta hatali gibi, ici de kalitesiz, kalite bakimindan 308 in altinda gibi ama boyut olarak 308 in sedani gibi, kalite olarak 208 desem bu sefer de boyutlari 208 in cok ustunde garip olmus bu
YanıtlaSilYeni isimle yaratmaya calistiklari yeni aile imaji ise yariyor demek ki :)
YanıtlaSilBuyuk ve kalitesiz, tam taksici ve filo araci hatta tum tukiye icin bi arac, su dacia loganlardan iyidir, dacia logan gibi bir goruntu kirliliginden kurtarsin allah bizi
YanıtlaSil