Nissan'ın 10 yıldır aynı temeller üzerinde ürettiği Murano sonunda yenileniyor. Japon üreticinin güncel tasarım dilini kullanmaya başlayan otomobilin iç mekanı da lüks duruşuyla beğeni kazanırken kaput altında ciddi bir hacim azalması gerçekleşmiş.
Köşeli hatlarıyla öne çıkan tasarım önde çift katlı LED farlarla dikkat çekiyor. 21 inç çaplı jantlar, bombeli tavan yapısı, spoiler ve küçük antenle birlikte sunuluyor. Ortada birleşen LED stoplar da şık görünürken arka tampon gövdeden çok çıkıntı yapmıyor. Aracın yerden yüksekliği de 35 mm artmış.
Çift renkli deri döşemeyle ferah bir hal alan iç mekanda tasarım Ariya'yı andırmış. Dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekran yanyana yerleştirilirken dokunmatik kumandalara sahip direksiyon simidi iki kollu. Orta konsolda da dokunmatik kumandalar sunan aracın vites seçme düğmeleri epey gizli. Cam tavan ve arka cam perdeleri güzel donanımlar olsa da arka koltukların sabit kafalıkları pek hoş değil.
Kaputu altında artık V6 ünite bulunmayan Murano'da 2 litre hacimli, turbo beslemeli bir ünite kullanılıyor. 244 beygir güç, 353 Nm tork üreteblen motor 9 ileri vitesli otomatik şanzımanla eşleştirilmiş. Murano'nun önden ve dört tekerlekten çekişli seçenekleri bulunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder