31 Ocak 2019 Perşembe

Nissan Micra


Yeni Nissan Micra sonunda Türkiye'ye gelecekmiş gibi görünüyor. 2016 yılında tanıtılan yeni nesil modeli otomatik şanzıman yokluğundan ithal etmeyen marka ve modeli bekleyenler için iyi haber geldi.


Kaputunun altına 0.9 litre hacimli motor yerine 1 litre hacimli kardeşini alan Micra bu sayede 100 beygir güç, 160 Nm tork üretmeye başlarken opsiyonel donanımda sürekli değişken oranlı otomatik şanzımanın (CVT) sunulması asıl farklılık. Ünite standart olarak 5 ileri vitesli manuel şanzımanla alınabilecek.


Bunun haricinde yine aynı hacimli DIC-T motoru da tanıtan Nissan, 115 beygir güç, 180 Nm tork üretebilen üniteyi N-Sport donanımıyla birlikte sunacak. Torku 200 Nm'ye yükseletebilen overboost fonksiyonuyla birlikte gelen araçta yeniden ayarlanmış direksiyon sistemi ve alçaltılmış süspansiyon bulunurken 17 inç çaplı jantlar da standart olarak sunuluyor. Sadece 6 ileri vitesli manuel şanzımanla satılan bu motor seçeneğiyle 0'dan 100 km/s sürate ulaşmak 9.9 saniye sürüyor.

2 yorum:

  1. 'yeni nesil modeli otomatik şanzıman yokluğundan...' afederdiniz de ben onun yeni neslini s1key1m. Şaka mı bu? Ne demek yokluğundan anlamıyorum. Bir de şu var mesela 'falan motor falan şanzıman kombini gelecek yılın ilk çeyreğinde satışa sunulacak.' ulan Amerika'yı yeni mi keşfediyorsunuz? Tüm şanzuman tipleri tüm motorlar ile aynı anda satışa sunulsun işte. Nedir yahu bu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüketici için mantıklı olsa da üretici için Ar-Ge süresini ve genel olarak masrafları çok uzatır böyle bir yol. Ayrıca çoğu yeni motorun gelişi egzoz normlarını karşılamak için oluyor ki müşteriler de zorunda olmakları sürece yeni motora daha fazla para vermek istemeyecektir.

      Sil