7 Aralık 2016 Çarşamba

Opel Insignia Grand Sport


Opel'den beklenen haber sonunda geldi ve Insignia'nın yeni nesil modelleri tanıtıldı. Tasarım detayları paylaşılan otomobilin yeni ismi de iddialı. Daha önce Chevrolet Corvette'in özel versiyonlarında kullanılan Grand Sport takısı otomobilin sportif yapısına uyumlu.


OPC paketli seçenekleri tanıtılan aracın tasarımında Monza konseptinden esinlenilmiş olması sürpriz değil. İnce uzun yapılarıyla hoş bir görünüm sunan Matrix LED farlar, ileriye uzanan ön panjur ve yatay konumladırılan sis farları dinamik bir duruş sergilerken 20 inç çaplı jantlar ve Brembo logolu frenler iddialı görünüyor.

Kapıların üst bölümünde ince, alttaysa kalın birer karakter cizgisi kullanan Opel daha uzun, geniş ve alçak olan otomobilin premium bir görünüm almasını sağlamış. Sade bir tasarım sunan arka bölümde LED stoplar liftback bagaj kapağı ve çift egzoz çıkışı dikkat çekiyor.


Dizden baş mesafesine her alanda eskisinden iyi olan Insignia'nın iç mekan tasarımında Astra izleri görmek mümkün. Çoğu dijital olan gösterge paneli, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidii, havalandırma ızgaraları arasına yerleştirilen dokunmatik ekran ve ince yapılı kumanda panellerinin tamamı bu modeli hatırlatıyor. 490 litre olarak açıklanan bagaj hacmiyse çok iç açıcı sayılmaz.

Motor seçenekleri henüz netlik kazanmayan otomobilde 2 litre hacimli benzinli ve Diesel ünitelerin görev yapacağı kesin. Yeni nesil, 1.5 litre hacimli benzinli motora da sahip olması beklenen Insignia'nın Avustralya'da satılacak olan ikizi Holden Commodore'da 3.6 litre hacimli bir v6 ünite de kullanılacak.

6 yorum:

  1. bu aracın dizel en boşuna (edition elegance) 108 bin lira yazmışlar. bana göre bu şartlarda ve vergi oranlarında sıfır araba alınmaz. hele ki bu insignia hiç alınmaz.

    YanıtlaSil
  2. Eski hali istenilen fiyatlar etmez gerçekten ama yeni hali çok güzel olmuş, en azından öyle gözüküyor. Eski Insignia'nın iç tarafının kalitesi de çok düşük kalmıştı, yeni Astra daha üst segment gibi gözüküyordu resmen. İç mekanı toparlamış gibiler, ön taraftan görünüşü muazzam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an Opel'in hiç bir aracı kaliteli felan değil. Astranın içinde kötü. Mokkayı hiç söylemiyorum bile. Doblo koldayaması koymuş. Gerçi Doblo'dan bi farkı yok niye koymasın. Astranın malzemeleri öyle sası ve kalitesiz duruyor ki tek rakibi yeni elentra. Dış görünüş güzel ama içi berbat ikisininde. Opel çok düşürmüş kaliteyi böyle bilmezdim. İnsignia dediğiniz araçta ne performans var ne genişlik. Güvenliği de diğer rakiplerinden farklı değil. Hantallıktan ve çok yakıttan başka bir numarası yok. En full dizel otomatiğine 101bin tl fiyat aldım ekim ayında sanroofluydu. Şimdi fiyatlar artmış olabilir. Ama ben ozaman çok uygun olmasına rağmen tercih etmedim. Çünkü değmez. Ancak yeni kasayı bekleyip göreceğiz. Adını vectraya çevirseler olurdu.

      Sil
  3. o paralara gidin arsa alın kardeşim. ölsün sektör de akılları başlarına gelir belki. dolaylı vergi ile iş yapmaya çalışan maliye bürokrasisini de Allaha havale ediyorum. ne kadar kafası çalışmayan adam varsa bir araya gelmişler ötv oranı belirliyorlar. toplum cezalandıracak bunları başka yolu yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam haklısın da şu ahir ömrümüzde araba gibi bi arabaya binmeyelim mi. C elysee vardı bende kağnı gibiydi mecburen 115bin bayılmak zorunda kaldım.

      Sil
  4. bu özellikle arabalardan alınan bu uçuk vergilerin haram para olduğunu düşünüyorum. o yüzden 2 yakamız 1 araya gelmiyor. Allah bizi toptan ıslah etsin.

    YanıtlaSil