29 Ocak 2015 Perşembe

McLaren-Honda MP4-30


Formula 1 2015 sezonu araçları tanıtılmaya başladı. Bu yıl büyük yenilikler yaşayacak olan McLaren aracıyla birlikte yeni pilotunu da tanıtan ilk takım oldu.

Jenson Button ile birlikte Fernando Alonso'ya da ev sahipliği yapacak olan yeni araç önceki sezon pistlere çıkan MP4-29'dan daha sade görünen bir burun yapısına sahip. Yıllar sonra motor konusunda bir kere daha Honda ile çalışmaya başlayan McLaren bu üreticinin RA615H kodlu, 1.6 litre hacimli, turbo beslemeli v6 motoruna sahip.

3 yorum:

  1. bu liveryi hiç beğenmedim. eski honda zamanı veya ilk araçları gibi beyaz, kırmızı, siyah, turunculu birşeyler gelir diye bekliyordum bir umut herkes gibi ama yine mercedes zamanından kalma bu metalik renkten devam etmişler. motorlarından da umudum yok zaten honda mclarenden sonra bir varlık gösteremedi f1de kendi takımıyla vs.

    YanıtlaSil
  2. gümüş ok mercedes'in sembolü olduğundan bunun değişmesi lazım. hatta mercedes hukuki yola bile başvurabilir.

    YanıtlaSil
  3. Ben de biraz hayal kırıklığına uğradım. Eski renklerin geri gelmesini isterdim ama Marlboro'yu yine sponsor almadan zor tabi.

    YanıtlaSil