6 Şubat 2012 Pazartesi

Seat Mii


Volkswagen Up! ve Škoda Citigo'nun ardından üçüncü kardeş Seat Mii de 5 kapılı versiyonuna kavuştu.

Seat logolu kardeşin hikayesi de diğer iki otomobilinkinden farklı değil. Boyutları değişmeden arka kısmına iki kapı eklenen aracın arka camları dışarıya doğru kanırtılabilirken cam tavan opsiyonel olarak alınabiliyor.

Yüzü ve stoplarının yanında jantları da diğer iki kardeşten farklı olan otomobilin 3 silindirli, 1 litre hacimli motoru 60 ve 75 beygir güç üretebilen iki seçeneğe sahip.

4 yorum:

  1. Onur bey, siz olsanız bu 5 kapılı versiyonlarından hangisini tercih edersiniz? Up!, Citigo ve Mii arasından. Bir de, yeni Twingo Türkiye'ye gelmiyor sanırım, ama Avrupa'da yaşayan biri için Up! ve kardeşlerini mi yoksa Twingo'yu mu düşünürdünüz. Bu sınıfta şehir hayatı için küçük bir araba alcaz da, size sormadan adım atmayalım istedim. Tabi bu sınıfta kesinlikle şunu da düşünün dediğiniz bir araç varsa belirtirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ben, çocuksuz ve bekar biri olarak 5 kapılı araç ihtiyacı duymayacağımdan ve performanslı kullanımları sevdiğimden 133 beygir gücünde bir Twingo alırdım. 5 kapılı bir araca ihtiyacı olanlar içinse zaten Twingo eleniyor.

    Volkswagen ailesinin minik üçlüsündeyse en şık araç bence Citigo. Dikkati şıklığa çektim zira üç otomobil de aşağı yukarı aynı olduğundan birbirlerinin servisini ziyaret edebilir rahatlıkla. Şıklık önemli değilse fiyat olarak en makul olanı alınabilir.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Onur bey, size sormadan hareket etmek istememiştim, saolun yorumunuz öneriniz için.

    YanıtlaSil