15 Nisan 2013 Pazartesi
Renault Laguna
Renault'nun büyük hatchback modeli Laguna'ya hafif bir makyaj geldi. Donanımında da yenilikler bulunan otomobilin asıl farklılığıysa yeni şanzımanı.
Hafifçe rötuşlanan ön tamponuna LED aydınlatmalar eklenen otomobilde yeni tasarım 16 ve 17 inç çaplı jantlar da sunulmakta. İç mekanda tasarım anlamında bir yenilik olmazken orta konsolun üzerinde bulunan ekrandan yeni nesil R-Link kumanda edilebiliyor.
Kaputu altında bir yenilik olmayan otomobilin en büyük sürpriziyse 1.5 litre hacimli turbo Diesel motorla birlikte sunulmaya başlanan 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1.5 dci edc ile bu artık türkiye'ye tekrar gelir diye düşünüyorum. bir önceki kasası vardı bende. gayet memnundum.
YanıtlaSilGetirmemeleri hata olur kesinlikle.
Silcoupe de makyaj gorecek mi benim ilgilendigim kasasi coupe olani
YanıtlaSilBültende bulunan Coupé fotoğraflarında bir fark yoktu. O nedenle koymadım. 1.5 dCi ve EDC varmış ama dediklerine göre.
Silvar makyaj
SilOnur Bey hata yapıp hiçbirini getirmediler. Bence pek çok genç RCZ yerine Laguna Coupe tercih edebilirdi. Aileler de Hatchback. 1.5 dci edc kombosu kendini kanıtladı piyasada. Hatta Mercedes S Coupe arka tasarımı Laguna Coupe ile epey benzer.
SilBence de getirilmeliydi. 2 litre hacimli motorlarla getirip 1.5 dCi ile ithal etmemek saçma bir icraat. Daha saçma olansa Twingo'nun gelmemiş olması. Sonunda 5 kapılı oldu. Üstelik arkadan motorlu ve itişli.
Silbu araçların 2.o litrelik dCi motorları çok güzel güçlü motorlar. özellikle rampa çıkışlarında hiç güç kaybetmiyor tam aksine bi ivmelenme daha bir hızlanma isteği içinde oluyor. gel gelelim yanlış şanzuman seçimi sebebiyle çok yakıt tüketiyor. 110 km. sabit hızda ortalama yakıt tüketimi 8 lt'nin altına düşmüyor.
YanıtlaSilLiftback mı yoksa hatchback mı
YanıtlaSilLiftback, hatchback gövdenin alt kümesi. Sonradan türetilen bir şey. Bu araçlarda da bagaj kapağına hatch deniyor sonuçta.
Silbu kasa makyaj değil yeni nesil istiyor. sadık renoculardan başka kim bakar buna.
YanıtlaSilyüzde 55 olan spor görünümünü 75, kullanılan malzemeyide yüzde 15 artırırsa yeni kasa bekleni verebilir..
YanıtlaSildoğru
Sillaguna aslında kasa ve kullanım olarak müthiş dizayn edilmiş bi araç, hatchback olmasına karşın sedanla harmanlanmış.yarı spor yarı sedan aile arabası.herhangi bir spor arabaya binin ilk izleniminiz dar ve ggörüş açısı zayıf ama laguna bunların hepsini aşmış vaziyette.gel gör kasa tutmuyor.yapılması gereken kasayı daha spor hala getirmek. ana başlıklarla sadece 3 hamleyle , bagaj kısmı biraz daha devam ederek düşürmek, arka kapıdaki camı sedan ggörünümünden spor görünümlü uzatmak ve birazda kaliteli malzeme..bana kasa dizayn ve özellikleriyle beraber bi tasarım imkanı versinler launayı D segmentinin lideri yaparım..
YanıtlaSilBence Laguna kendi sınıfında Renault amblemini geride bırakmış bir marka haline gelmiş kaliteli bir araçtır. Türkiye ye gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum....
YanıtlaSilLaguna türkiyeye gelen en ruhlu, en sağlam ve en klas arabadır.
YanıtlaSilİyiki türkiyeye ithalatı durdu. Bu memlekete bu araba fazla.