4 Mart 2013 Pazartesi
Kia pro_cee'd GT
İlk resmi fotoğrafları yaklaşık iki ay önce basına dağıtılan Kia pro_cee'd GT'nin detaylı teknik verileriyle birlikte arka kısmının görünümü de yavaş yavaş gün ışığına çıkıyor.
Agresif görünümlü ön tamponda yer alan petek şekilli ızgara ve LED aydınlatmalar, yan aynalar ve eteklerle birleşince daha da sportif bir görünüm elde edilmiş. 18 inç çaplı jantlar, kırmızı fren kaliperleri ve çift çıkışlı egzoz sistemi gibi dinamik detaylara sahip olan aracın arka tamponu da önde olduğu gibi dörtgen bölümlere sahip.
LED stopları da hoş bir tasarıma sahip olan otomobilin bagaj kapağı üzerinde bulunan spoiler ve arka tampon altına yerleştirilen difüzör aerodinamik değişiklikleri tamamlıyor. İç mekanında GT logolu parçalar kullanılan aracın koltukları da Recaro imzasını taşıyor.
Turbo beslemeye sahip 1.6 litre hacimli motoru 204 beygir güç, 265 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 7.7 saniyede ulaşabilen pro_cee'd GT'nin maksimum sürati 230 km/s. Beş kapılı olarak da sunulacak olan otomobilin ortalama yakıt tüketim değeriyse 7.4 litre/100 km.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
204 HP için 265 NM tork ve 7.7 sn. 0-100 km hızlanma biraz zayıf kalmış sanki?
YanıtlaSilAynı motora sahip Hyundai Veloster yarım saniye daha hızlı. Ağırlık ve ikinci vites oranına bağlıyorum ben bunu.
Silo değilde tipi direk scirocco ya çok benziyor.
YanıtlaSilgüzel hareket, fabrika çıkışı yamyam. peter schreyerin içindeki zeytinburnu çocuğu da bir başkaymış
YanıtlaSilrecaro'nun da "pioneer teyp"ten bir farkı kalmadı, yazık
YanıtlaSililginc bir hamle ama veloster'i tercih eden daha cok olur gibime geliyor
YanıtlaSilİlginç şekilde Veloster'ın tasarımı sevildi. Şahsen bana sorulsa düşünmeden Kia derdim. Bir türlü ısınamadım Veloster'ın tipine.
Silveloster turbo ile proceed gt yi karsilastirinca ben gorusunden dolayi veloster turbo derim. ozellikle normal velosterden turbo'ya gecerken ki yapilan ufak ufak degisiklikler cok basarili. bu da guzel ama biraz fazla abartilmis gibi. hani cok on plana cikma gayreti var gibi. veloster turbo kendi ilgincliginde yapisini bozmadan tasarimini tasirmadan duruyor.
Silteknik olarak 2 arac neredeyse ayni sanirim?
Evet, iki aracın motor ve şanzımanıyla birlikte temelleri de aynı.
Silkia'nın golf gti'ye cevap verdiği günleri de gördük. ilerde m3'e bi rakip yaparlar mı acaba?
YanıtlaSilGolf GTI rakibi gibi görülse de aslında Türkiye gibi motor hacmine göre astronomik vergiler alan ülkeler için "şimdilik olmayan" Golf GT seviyesinde performans sunan bir araç bu.
SilYeni nesil GTI 230 beygir ve 350 Nm gibi karşılaştırılması zor veriler sunuyor.
bir coupe conceptleri vardi ama ne oldu o bilmiyorum. umarim cikarirlar da iyice kizisir savas o da tuketiciye yarar, yani bize
YanıtlaSil