19 Haziran 2012 Salı

Škoda Rapid


Škoda'nın 2011 Frankfurt otomobil fuarı sırasında sergilediği sedan konseptini hatırladınız mı? atırlamadıysanız önemli değil zira Çek firma MissionL ismiyle tanıttığı aracı neredeyse hiç değiştirmeden seri üretime alıyor.


MissionL'de olduğu gibi köşeli hatlara sahip olan Rapid 4.48 metre boya ve 1.7 metre genişliğe sahip bir sedan. Škoda'nın yeni tasarım anlayışının ilk örneği olarak kabul edilen araç ilk etapta 5 benzinli, 2 de turbo Diesel motor seçeneğine sahip olacak.

Fabia ile Octavia arasında boyutlandırılan Rapid 2012 Paris otomobil fuarında sergilendikten sonra satılmaya başlanacak.

3 yorum:

  1. herhangi bir led aydinlatma goremedim. kullanilmamis mi yoksa ben mi gozden kacirdim?

    YanıtlaSil
  2. Tanıtılan araçta göremedim ben de. Gerçi gündüz farları bulunuyor ama en azından ilk etapta LED bulunmayacak gibi. Aracın makyajında neye kavuşacağı belli olmuş olur şayet bu donanım opsiyon listesine koyulmazsa.

    YanıtlaSil
  3. bu aralar ledsiz arac pek uretilmez oldu. konsept versiyon bu kadar korununca ben de vw bos durmaz ekler tani falan diyordum. anlasilan makyaja saklamislar.

    YanıtlaSil