27 Mayıs 2010 Perşembe

G-POWER M3 Tornado CS



G-POWER, haberini iki gün önce yayınladığım M3 GT2 S modelini fazla sert bulanlar için bu aracın "evcilleştirilmiş" bir modelini de tanıttı.

Görünümü biraz daha sadeleştirilmiş olsa da 24 saatlik Nürburgring turunun 2010 ayağında birinciliği alan BMW M3 GT2'nin yol versiyonu olduğu belli olan araçta kullanılan 20 inç çaplı jantlar M3 GT2 S'inkilerle aynı çapta olsalar da arkada kullanılan jantların genişliği 1 inç azaltılmış.

Dış mekanında genişletilmiş çamurluklar ve büyük spoiler gibi donanımlar bulunmayan otomobil bu haliyle bile özel bir araç olduğunu belli ediyor. Üzerinde ek hava delikleri açılan motor kaputu, ön tamponun altına eklenen karbon fiber splitter, arka tamponun altında bulunan karbon fiber difüzör ve birisi bagaj kapağının üzerinde diğeriyse arka camın üst kısmında bulunan iki küçük spoiler aracın görünümünü farklılaştırmaya yetiyor.

İç mekanı da M3 GT2 S'in pist odaklı kabininden farklı olan aracın arka koltukları iptal edilmezken standart BMW M3'te sunulan aksesuarların tamamı bu otomobilde de bulunuyor.

Motor modifikasyonu konusunda M3 GT2 S'ten bir farkı olmayan otomobilin 4 litre hacimli v8 motoru kompresör besleme yardımıyla 600 beygir güç, 580 Nm tork üretebiliyor. 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 4.3 saniyeden az süren otomobilin maksimum sürati manuel şanzımanla 320 km/s'in üzerine çıkarken 7 ileri vitesli yarı otomatik şanzımanla 330 km/s'in de üzerine ulaşıyor. Bu arada aracın 0'dan 200 km/s sürate ulaşmak için ihtiyaç duyduğu süre de 11.8 saniye olarak açıklandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder