28 Aralık 2011 Çarşamba

PRIOR BMW 5 Serisi


BMW 5 Serisi üzerinde yapılan görsel modifikasyonlara bir yenisi eklendi. PRIOR Design tarafından üretilen yeni gövde kiti araca daha sportif bir hava katıyor.

Ön tamponuna LED aydınlatmalar ve bir splitter eklenen otomobil motor kaputu ve tavan için yeni parçalar sunarken arka camın üst kısmına karbon fiber spoiler eklenmiş. Yan etekleri de genişletilen otomobilin arka kısmına geçildiğinde alt kısmına küçük bir difüzör yerleştirilmiş tampon ve merkeze kaydırılmış dört çıkışa sahip egzoz sistemi dikkat çekiyor.

10 yorum:

  1. bmw'nin yeni nesil modelleri bana sanat eserlerini anımsatıyor. yeni 3 ve 5 serisi özellikle. 6 serisi hem coupe sedan hem coupe versiyonu. adamlar nefes kesici bir tablo gibi araba üretiyorlar. kimse beğenmese de ben 1 serisini de beğendim ayrıca coupe versiyonunu görmek için can atıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bence de BMW başarılı bir çizgide ilerliyor. 1 Serisi modellerini sevmeyenlerdenim ama kalite ve sürüş konularında başarılı olmadığını da söyleyemem.

    YanıtlaSil
  3. sport ve urban adında 2 farlı donanım paketi var? hangisi daha zengin ne tür farkları var? siz hangisini tercih ederdiniz mesela?

    YanıtlaSil
  4. ön tampondaki ledler yeni 6 ve arka merkezdeki egsoz çıkışları m3

    YanıtlaSil
  5. Onur bey iyi günler öncelikle. size ufak bir sorum olacaktı. yeni gelecek 1 serisi coupe mi tercih edersiniz yoksa subaru brz veya toyota gt 86 alırsınız? bu arada brz mi gt 86 mı? brz'nin 'grip' ağırlıklı gt 86'nın ise 'drift' ağırlıklı olduğunu okumuştum bir yerden.

    YanıtlaSil
  6. bmw'nin urban ve sport gibi donanım paketlerinde her iki araçta da ek donanım yerine yerine geçen donanımlar bulunuyor. örneğin sport'ta yan destekleri daha yüksek ön koltuklar kullanılırken urban paketinde daha konforlu modeller kullanılmakta. bunun yanında görünüşte farklılıklar var. örneğin sport modellerinin iç mekanında siyah renk daha hakim. daha sade ve saf bir görünüm sunsalar da ben sport paketi yerine urban gibi bir paketi tercih ederdim.

    YanıtlaSil
  7. Boxer motorlu küçük coupé modellerle 1 Serisi Coupé arasında seçim yapmak zor zira birbirlerinin rakibi değiller. Örneğin 4 kişilik oturma kapasitesi aranıyorsa 1 Serisi Coupé çok daha mantıklı bir seçenek olur. Bu karşılaştırmayı yapabilmek için öncelikle bilinmesi gereken şeyse BMW'nin hangi motorla donatılacağı. 200 beygir seviyesinin üzerine çıkan bir 1 Serisi çok daha çekici olur bence. Tabi bütün bunların yanında BRZ ve GT 86 ikilisinin fiyatları da önemli. Arada iki kat fark olursa Japon ikili tercih edilir.

    Toyota ve Subaru arasında seçim yapmaksa daha da zor. İnsanları, bu tercihi yapmak zorunda bırakacaklar mı bilemiyorum ama servis ağı düşünüldüğünde Toyota, Sportif aksesuarlar düşünüldüğündeyse Subaru ağır basıyor.

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem. Dünyanın en zevkli arabası diyebilirim. Teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
  9. bu firmayı seviyorum güzel çalışmalar yapıyor.

    YanıtlaSil