16 Ağustos 2013 Cuma

BMW M4 Coupé


BMW için önemi büyük olan 3 Serisi'nin coupé ve cabriolet versiyonlarında 4 Serisi isminin kullanılacağı açıklandığından beri insanların aklında olan soru yanıtlanmaya yakın.

4 Serisi'nin en güçlü versiyonu olan M4'ün seri üretime hazırmış gibi görünen konseptinde beklenen farklılıkları görebiliyoruz. Genişletilmiş çamurluklar, 20 inç çaplı jantlar, karbon fiberden üretilmiş splitter, difüzör ve tavan, daha agresif görünüme sahip tamponlar, karbon seramik fren diskleri, tamamı LED teknolojisi kullanan aydınlatma grubu, yeni ayna ve kaput tasarımı gibi farklılıklar aracın gücünü belli ediyor.


Henüz iç mekan fotoğrafları paylaşılmayan otomobilin asıl merak edilen özelliği olan motor performansı da şimdilik medyadan uzak tutuluyor.

11 yorum:

  1. E46 M3'den sonra beklenen M geldi sonunda.

    YanıtlaSil
  2. Tamami Led demissiniz ama stoplar Tamamen led degil sanirim, hatta bimmerpost bu konuda sikayetci, pre lci non led, lci led diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stoplar LED gibi geldi bana. Önü yapıp arkayı yapmamaları garip olur.

      Sil
  3. e46'yı andıran güzel bir araba

    YanıtlaSil
  4. DOKTOR BU NE!! ya harbiden ben şu bmw'ye söyliycek söz bulamıyorum.büyük ihtimalle çift turbolu sıralı 6 silindir olcak motoru.audi iç tasarımda her ne kadar önde olsa da bmw bambaşka.m5 sevgim ilk defa m3'ü gölgeleyemedi diycem ama m4 oldu neyse :) bmw motor konusunda 1 numara olduğu için turbo konusunda elini çok çabuk tuttu ve çok yol aldı artık sadece bir süperspor üretecek olurlarsa atmosferik motor kullanırlar.stuttgartlı ingolstadtlı abiler artık daha çok düşünecekler.bmw son sözü söyledi:"siz 'araç' üretirken biz 'amaç' üretiyoruz"

    YanıtlaSil
  5. Yok abiler bu on ve arka tampon tasarimiyla bence olmaz, yakismamis, bursa besyol isi gibi gorunuyor adeta. Halbuki onceki m versiyonlari ince detaylara sahipti bu aracta malesef olmayan, en onemlisi de camurluk ustundeki izgara. Eyyorlamam bukadar, hayirli isler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ızgara gereksiz bir yarığa dönüşmüş. bence m lerin ızgarası olmazsa olmaz.

      Sil
  6. Kesinlikle e92 den iyi, csl trunk front rear splitter difuser, bir de e46 renklerini geri dondururlerse tadindan yinmez, bu renk de guzel,

    YanıtlaSil
  7. Dehşet birşey olmuş. Renk ayrı bir güzel. Fiyatı ne olacak ki. Kafadan 190.000 €'dan başlar.

    YanıtlaSil
  8. neyleyim turbo m3'ü?

    Gerçi M3 ün en büyük sorunu lüks bir GT olmasından dolayı torkunun yüksek ağırlıkla(1650kg) tam başa çıkamamasıydı. Bu yüzden turbo 400 yerine en az 500nm tork verecek ve bunu alt devirden itibaren sunup ara hızlanmaları 0-400 derecelerini daha agresif yapacak.

    Ama yinede 9000 devir çeviren GT3'le aşık atabilecek bir CSL versiyonu artık olmayacak. Veya performansı yaklaşsada kimse kıyaslamak istemeyecek

    YanıtlaSil